معرفی داوران یک بخش از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش مجله میهن 128، داوران بخش طرح، ایده و نمایشنامه برای فضا های بیرونی پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.

معرفی داوران یک بخش از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان طی احکام جداگانه ای، نادر برهانی مرند، رحمت امینی و علی ظفر قهرمانی نژاد را به عنوان داوران بخش طرح، ایده و نمایشنامه برای فضا های بیرونی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد.

بخش مسابقه طرح و ایده و نمایشنامه برای فضا های بیرونی امسال به پیشنهاد دبیر و در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی جشنواره خیابانی مریوان به سایر بخش های دیگر جشنواره اضافه شد.

عبید رستمی دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در این زمینه اعلام نمود: در راستای حمایت، پرداختن و اهمیت دادن به طرح و ایده به عنوان نقطه آغاز در اجرا های بیرونی و دیگرگونه های اجرایی و بعلاوه توجه دادن هنرمندان تئاتر خیابانی در فرایند رسیدن به اجرا های فاخر و ماندگار از تمرین نگاری طرح و ایده اولیه، بخش مسابقه طرح، ایده پردازی و نمایشنامه نویسی برای فضا های بیرونی به سایر بخش های جشنواره اضافه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و دبیر جشنواره پانزدهم اضافه نمود: این بخش به منظور یاری و توسعه به ادبیات نمایشی دیگرگونه های اجرایی و هنر های اجرایی بینارشته ای به جشنواره اضافه شده و خوشبختانه این بخش با استقبال هنرمندان شاخص و نیز چهره های جوان و دست به قلم روبرو شده و امیدوارم سبب ارتقای ایده پردازی و نمایشنامه نویسی گونه های مختلف تئاتر خیابانی گردد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به دبیری عبید رستمی از 5 تا 10 آبان ماه در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1479

به "معرفی داوران یک بخش از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران یک بخش از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید