مرگ هر سه عضو یک خانواده هنرمند در سقوط هواپیما

به گزارش مجله میهن 128، دو موسیقیدان برجسته بریتانیایی به همراه نوزاد هفت ماهه شان در یک سانحه هوایی در رشته کوه های آلپ سوئیس جان خود را از دست دادند.

مرگ هر سه عضو یک خانواده هنرمند در سقوط هواپیما

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، جاناتان گلدستین که از آهنگسازان تحسین شده و برنده جایزه بریتانیا بود، با همسرش هانا و دختر هفت ماهه شان ساسکیا با یک هواپیمای کوچک شخصی در جهت رفتن به ایتالیا بودند که در تعطیلی های آخر هفته در آلپ دچار حادثه شدند. هانا گلدستین (مارسینوویتس) هم در رشته موسیقی و آهنگسازی فعالیت می کرد و از نوازندگان برتر ساکیسفون بود.

پلیس بیان کرد یک فروند هواپیمای پایپر صبح روز یکشنبه از منطقه ای در غرب سوئیس به هوا برخاست و مقصدش ایتالیا بود اما کمتر از 90 دقیقه بعد در گذرگاه سیمپلن نزدیک مرزهای ایتالیا با زمین خورد و آتش گرفت. به گزارش خبرنگاران اسوشیتدپرس، نیروهای امداد جنازه های سوخته خلبان، یک مسافر و یک نوزاد را از لای لاشه هواپیما بیرون کشیدند. در واقع این سه نفر اعضای خانواده گلدستین بودند.

جاناتان گلدستین بنیانگذار و مدیر هنری یک شرکت موسیقایی به نام گروه موسیقی گلدستین در لندن بود و با شبکه تلویزیونی اچ بی او و شرکت رویال شکسپیر همکاری های گسترده داشت. او برای فیلم های سینمایی و تلویزیونی، تئاتر و آگهی های تبلیغاتی موسیقی می ساخت و در سال های اخیر چند جایزه مهم برده بود.

گلدستین 50 ساله خلبان آماتور بود و معمولا با هواپیمای تک موتوری پایپر پرواز می کرد. ساعت 10:30 صبح روز یکشنبه هواپیمای این خانواده از ارتفاع 6100 پایی به زمین خورد و به عمر هانای 36 ساله و ساسکیای هفت ماهه انتها داد. جاناتان و هانا سه سال پیش ازدواج نموده بودند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 26

به "مرگ هر سه عضو یک خانواده هنرمند در سقوط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ هر سه عضو یک خانواده هنرمند در سقوط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید