مرحله پلی آف هیجان را به لیگ برتر والیبال زنان تزریق کرد

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران با حضور چهار تیم سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان، باریج اسانس کاشان و پیکان تهران به صورت متمرکز و به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

مرحله پلی آف هیجان را به لیگ برتر والیبال زنان تزریق کرد

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم باریج اسانس در مصاحبه با خبرنگاران درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان گفت: سطح کیفی بازی ها نسبت به سال گذشته بهتر بود. تعداد تیم ها به 10 تیم افزایش پیدا کرد و در نتیجه بازی های بیشتری انجام شد. درست است که بین تیم های چهارم به بعد فاصله زیادی وجود داشت اما هیچ تیمی برای شکست به زمین نمی آمد و همه آن ها برای جنگیدن و کسب پیروزی در زمین حاضر می شدند و همین سطح کیفی رقابت ها را افزایش داد.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس ادامه داد: تیم ما جایگاه سوم در انتها دور برگشت مسابقات را کسب کرد و در مرحله پلی آف مقابل تیم ذوب آهن رقابت خواهیم داشت. برنامه ریزی هایمان را برای حضور در مرحله پلی آف انجام داده ایم.

وی در ادامه درباره تأثیرات ویروس کرونا نیز در رقابت ها گفت: اغلب تیم ها در دور برگشت مسابقات دچار کرونا یا سرماخوردگی شده اند، در بازی برگشت مقابل تیم سایپا بیشتر بازیکنان حریف سرماخورده بودند و در ادامه نیز تیم ما دچار این مشکل شد. در حال حاضر شرایط تیم بهتر است، آسیب دیده یا بیمار نداریم و آماده حضور در مرحله پلی آف هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم والیبال زنان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تست PCR می دهند؟ توضیح داد: خیر به علت این که واکسن را تزریق نموده ایم الزامی بر انجام تست کرونا نبود و پیش از بازی ها تست PCR از تیم ها گرفته نمی شد. امیدوارم که سال جاری را بتوانیم به سلامت به انتها برسانیم و مسئله ای برای تیم ها به وجود نیاید چراکه سلامتی در اولویت قرار گرفته است.

شعبان خمسه در پاسخ به این سوال که آیا استعدادی در لیگ برتر والیبال زنان وجود داشت که بتواند به تیم ملی در آینده یاری کند؟ گفت: تیم ها بازیکنان جوانی در اختیار داشتند، با توجه به افزایش تعداد تیم ها در مسابقات لیگ برتر بازیکنان جوان در مسابقات لیگ دیده شدند، تیم باریج اسانس نیز یک بازیکن سرعتی به نام زهرا صالحی را در اختیار داشت که اولین سال حضورش در مسابقات لیگ برتر را تجربه می نماید و عملکرد خوبی نیز داشت. 6 بازیکن متولد سال 80 نیز داریم که آن ها می توانند در ادامه در مسابقات آینده لیگ برتر باعث افزایش سطح کیفی شوند. بعلاوه تیم های دیگر نیز چند بازیکن جوان و با استعداد داشتند که آن ها نیز می توانند در آینده به والیبال زنان ایران یاری نمایند به شرط آنکه از این بازیکنان استفاده گردد و آن ها به حال خود رها نشوند.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس در انتها گفت: خوشحالم که سال جاری برای نخستین بار در لیگ والیبال زنان مرحله پلی آف برگزار می گردد. هیچ سالی چنین مرحله ای را نداشتیم، امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد تا تیم ها تا لحظه آخر امید به قهرمانی داشته باشند. سال های پیش تقریباً از اواسط لیگ رده بندی تیم ها تعیین بود اما سال جاری با برگزاری مرحله پلی آف هیجان لیگ افزایش پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1601

به "مرحله پلی آف هیجان را به لیگ برتر والیبال زنان تزریق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله پلی آف هیجان را به لیگ برتر والیبال زنان تزریق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید