لیگ برتر انگلیس، چلسی در خانه لیدز به تساوی رضایت داد، بازی های بدون شکست توخل دو رقمی شد

به گزارش مجله میهن 128، تیم فوتبال چلسی در خانه شاگردان مارچلو بیلسا به کسب یک امتیاز بسنده کرد و فرصت صعود به رده سوم جدول را از دست داد هرچند فرایند شکست ناپذیری اش را تداوم بخشید.

لیگ برتر انگلیس، چلسی در خانه لیدز به تساوی رضایت داد، بازی های بدون شکست توخل دو رقمی شد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال چلسی در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم لیدزیونایتد رفت که این بازی بدون گل انتها یافت.

نتیجه این بازی سبب شد که فرایند شکست ناپذیری تیم فوتبال چلسی از زمان انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی ادامه پیدا کند و حالا این تیم در 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس متحمل نشده است. در عین حال این نتیجه سبب شد که چلسی از صعود به رده سوم جدول بازماند و با 51 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد. تیم لیدزیونایتد هم با 36 امتیاز در رده یازدهم جدول نهاده شد.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 20 به وقت تهران آرسنال در دربی لندن میزبان تاتنهام خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 22:45 منچستریونایتد از وستهام پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1148

به "لیگ برتر انگلیس، چلسی در خانه لیدز به تساوی رضایت داد، بازی های بدون شکست توخل دو رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، چلسی در خانه لیدز به تساوی رضایت داد، بازی های بدون شکست توخل دو رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید