آلکنو: هنوز برای به سرانجام رساندن لیگ روسیه و مأموریتم در تیم ملی ایران، نیرو دارم

به گزارش مجله میهن 128، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هنوز برای سرانجام دادن به فصل جاری لیگ روسیه با زنیت و مأموریتم در تیم ملی ایران، نیرو دارم تا اینکه به سرانجام حرفه مربیگری برسم.

آلکنو: هنوز برای به سرانجام رساندن لیگ روسیه و مأموریتم در تیم ملی ایران، نیرو دارم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و تیم زنیت کازان روسیه بیان کرد که بعد از المپیک توکیو، مربیگری را کنار خواهد گذاشت. او در سرانجام فصل هم تیم زنیت را ترک می نماید.

آلکنو در این مورد گفت: تحمل شرایط پرواز، زندگی در هتل و بازی، برایم سخت است. هنوز هم برای سرانجام دادن فصل جاری لیگ روسیه با زنیت و تیم ملی ایران، نیرو دارم تا اینکه به سرانجام حرفه مربیگری برسم. فکر نمی کنم برای همواره بتوانم سرمربی باشم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از المپیک باید به تقویت سلامتی و ذهنم اهمیت بدهم و اگر جرقه و اشتیاقی درونم باقی مانده بود، دریافت هر تصمیمی ممکن است. من خوش شانس بودم در باشگاهی کار می کنم که دوم شدن برای آن، یک شکست کامل به حساب می آید. ما فصل آینده به خون تازه و یک مربی جوان و جدید احتیاج داریم.

آلکنو در سال 2008 راهنمایی زنیت را بر عهده گرفت و 9 بار قهرمان لیگ روسیه و 5 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. تیم ملی روسیه در المپیک 2012 لندن با راهنمایی آلکنو به مدال طلا رسید. او پرافتخارترین مربی روسیه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1113

به "آلکنو: هنوز برای به سرانجام رساندن لیگ روسیه و مأموریتم در تیم ملی ایران، نیرو دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلکنو: هنوز برای به سرانجام رساندن لیگ روسیه و مأموریتم در تیم ملی ایران، نیرو دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید