لغو سفر فوتسالیست ها به ازبکستان در دقیقه 90

به گزارش مجله میهن 128، در حالی که امیدهای فوتسال ایران آماده سفر به ازبکستان بودند، این اردو به دلیل مسائل اقتصادی لغو شد.

لغو سفر فوتسالیست ها به ازبکستان در دقیقه 90

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی زیر 20 سال فوتسال ایران که برای شرکت در اولین دوره بازی های آسیایی و انتخابی المپیک آماده می گردد، قرار بود فردا (پنج شنبه) تهران را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک نموده و تا دوازدهم اردیبهشت ماه در این کشور اردو برپا کند.

اما در حالی که ملی پوشان ویزای خود را دریافت نموده و چمدان هایشان را برای سفر بسته بودند، فدراسیون فوتبال در تماس با کادرفنی تیم ملی اعلام می نماید به دلیل عدم تامین بودجه لازم برای تهیه بلیط پرواز، این اردو لغو شده است. قرار بود تمامی هزینه های اقامت ملی پوشان فوتسال ایران در تاشکند را میزبان پرداخت کند و تنها هزینه بلیت پرواز بر عهده فدراسیون فوتبال بود.

ملی پوشان زیر 20 سال ایران در حال حاضر در کمپ تیم های ملی به سر برده و تعیین نیست بعد از لغو اردوی ازبکستان چه برنامه ای پیش رو خواهند داشت.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا از بیست و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند شروع خواهد شد و تیم ملی ایران بیست و سوم راهی این کشور می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 98

به "لغو سفر فوتسالیست ها به ازبکستان در دقیقه 90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو سفر فوتسالیست ها به ازبکستان در دقیقه 90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید