لزوم تدوین اطلس گردشگری شمیرانات تا خاتمه امسال

به گزارش مجله میهن 128، استاندار تهران بر لزوم تدوین اطلس گردشگری در شهرستان شمیرانات به عنوان پیشران توسعه صنعت گردشگری تا انتها امسال تأکید کرد.

لزوم تدوین اطلس گردشگری شمیرانات تا خاتمه امسال

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: استان تهران بعد از سیستان و بلوجستان دومین استان کشور است که بیشترین آمار محرومیت از تحصیل را دارد. بر همین اساس تا خاتمه مهرماه جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس با موضوع طرح مطالبات نمایندگان برگزار خواهیم کرد تا مسائل موجود در این استان را حل و فصل کنیم.

وی اضافه نمود: در جلسه امروز تبصره 19 که گامی صحیح در برون سپاری و بیانگر عزم جدی دولت و مجلس در این خصوص است، مورد بحث و آنالیز نهاده شد اما باید در واگذاری بعضی پروژه ها با دقت بیشتری اقدام کنیم.

استاندار تهران با اشاره به مسائل موجود در سطح شهرستان شمیرانات گفت: جاده و راه در سطح استان تهران بویژه شهرستان شمیرانات از اولویت های اصلی محسوب می گردد. آبخیزداری نیز به عنوان اولویت اصلی استان تهران برای پیشگیری از سیل در شمیرانات باید به طور خاص پیگیری گردد.

وی ادامه داد: طرح کاداستر اراضی در شمیرانات اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است و در کنار این باید طرح های هادی روستایی و همچنین ساماندهی حریم رودخانه های استان تهران به ویژه جاجرود در شمیرانات تا خاتمه سال آینده به طور کامل انجام گردد.

محسنی بندپی به تدوین اطلس گردشگری شهرستان شمیرانات نیز اشاره نمود و اضافه نمود: به عنوان پیشران توسعه این صنعت باید اطلس گردشگری در شهرستان شمیرانات تا خاتمه سال جاری تدوین گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 30

به "لزوم تدوین اطلس گردشگری شمیرانات تا خاتمه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تدوین اطلس گردشگری شمیرانات تا خاتمه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید