قورباغه قسمت هشتم؛ تا حالا کسی بهت گفته خیلی نفرت انگیزی؟

به گزارش مجله میهن 128، خطر لو رفتن قسمت هشتم سریال قورباغه وجود دارد

خبرنگارانـ قسمت هشتم سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه 20 بهمن ماه سال 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قورباغه قسمت هشتم؛ تا حالا کسی بهت گفته خیلی نفرت انگیزی؟

جهت دریافت خدمات طراحی ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: هر جنایت سه ضلع دارد. کسی که قربانی شده، کسی که جنایتکاره و کسی که بهشون نگاه می کنه.

در این قسمت فلش بکی به بلندی هفت ماه زده می گردد. وقتی که هم زمان با نقشه کشیدن های رامین و دوستانش برای سرقت از نوری، گروهی دیگر هم به رهبری شمس آبادی در پی سوء استفاده از او هستند. شمس آبادی مرد قدرتمندی است که همسر و بچه اش را در یک تصادف از دست داده است و بعد از به قتل رساندن ضارب خانواده اش به زندان افتاده و منتظر حکم اعدامش است.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هشتم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

شمس آبادی نوری را احضار می نماید تا از او بخواهد کاری کند تا خانواده مقتول رضایت بدهند. معامله ای که طرف دیگرش تهدید جان نوری و خانواده و همه چیزش است. نوری، اما از اندک زمانی که دارد استفاده می نماید و با آلوده کردن او به پودر مرموز بازی را به نفع خودش تغییر می دهد. شمس آبادی که آمده بود تا از زیر مجازات یک قتل فرار کند، حالا با اعتراف به قتل دو جوان دیگر پرونده ای سنگین تر هم پیدا می نماید.

قورباغه به حق در بیشتر ارکان سریالش یک سر و گردن از سایر تولیدات شبکه نمایش خانگی بالاتر می ایستد. داستان قورباغه قصه ای نو و بی شباهت به سایر کلیشه های سریالی و تلوزیونی ایرانی است و کلاسی در حد بهترین فیلم های سینمایی ایرانی دارد. ساختار روایت این قصه هم بهترین شکل از این گونه روایت هاست که پیشتر تقریباً همه کسانی که سعی کردند با ساختار های متقاطع و یا به نوعی شبیه این سریال داستان شان را روایت نمایند، شکست خورده اند که ازجمله آن ها می توان به کرگدن اشاره نمود که آن سریال هم در ابتدا جذاب آغاز شد؛ اما هرچه پیشتر رفت در پیچ و خم روایت های خودش گم شد و از دست رفت.

اما قورباغه با شخصیت پردازی هایش هم یک گام نسبت به سایرین پیش تر است. شخصیت پردازی های کاراکتر های جذاب قورباغه که هرکدام جذابیت و شگفتی منحصر به خودشان را دارند، به بیشترین کوشش را دارند که از کلیشه ها به دور باشند و هرچه تصویر و تعریف این کاراکتر ها نوتر و جذاب تر باشد، برای مخاطبان جذاب تر خواهد بود و عیار سریال را نیز بالاتر می برد.

قورباغه با گذشت هشت قسمت و بدون اندکی گزافه گویی و طولانی کردن بی فایده داستانش روایت را پیش می برد و با قدرت ادامه می دهد. قورباغه اکنون در بهترین حالت از جذابیتش است و هیچ رقیبی هم به لحاظ کیفیت در کنار خود نمی بیند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1082

به "قورباغه قسمت هشتم؛ تا حالا کسی بهت گفته خیلی نفرت انگیزی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قورباغه قسمت هشتم؛ تا حالا کسی بهت گفته خیلی نفرت انگیزی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید