قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان و بلوچستان افزون بر یک هفته است که قطع بوده و زندگی و کسب و کار مردم این منطقه را با اختلال روبرو ساخته است.

قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان

قطع اینترنت و مسائل آنتن دهی تلفن همراه از معضلات همیشگی در گوهرکوه بوده که متاسفانه به دلیل کم توجهی های مسئولان دست اندرکار لاینحل مانده است.

مردم بخش گوهرکوه از عملکرد شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت ارتباطات سیستان و بلوچستان گلایه مند بوده و خواستار رسیدگی فوری مسئولان به مسائل حوزه ارتباطات و اینترنت هستند.

محمد قلندرزهی از ساکنان این منطقه بیان نمود: مسئولان دست اندرکار در پاسخ به پیگیری های مردمی بیان نموده اند که اپراتوری به نام گوهرکوه ثبت نشده و تعیین نیست مردم مظلوم این بخش به کجا می توانند شکایت ببرند.

وی اضافه کرد: اینترنت در بخش گوهرکوه افزون بر یک هفته است که قطع شده و سرویس دهی در واحدهای خدماتی وجود ندارد و این مسئله باعث شده کارتخوان فروشگاه ها کار نکنند و پول بیشتری در این شرایط جابجا بشود، بنابراین احتمال انتقال بیماری و ابتلا به کرونا را بیشتر نموده و همچنین بحث آموزش مجازی هم مختل شده است.

احمد میربلوچزهی، دیگر شهروند این منطقه هم اظهار کرد: در نقاطی که اینترنت تلفن همراه فورجی وجود دارد، مردم با مسائل کمتری روبرو هستند، اما بیشتر ساکنان منطقه گوهرکوه از خدمات اینترنت و ارتباطات قوی و کیفی تلفن همراه بی بهره اند.

محمدحسن اجباری فرماندار تفتان هم بیان نمود: دسترسی داشتن به اینترنت و ارتباطات تلفن از دغدغه های به حق و مطالبه جدی مردم منطقه است. نبود دکل و سایت تلفن همراه در گوهرکوه سبب شده که سالها مردم منطقه از خدمات این بخش بی بهره بمانند.

فرماندار تفتان اضافه کرد: در مناطق حاشیه تفتان و چاه احمد و نازیل و گوهرکوه باید به مطالبات و درخواست های مردمی مبنی بر حل مسائل قطع اینترنت و نداشتن ارتباطات تلفنی پاسخ بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 602

به "قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید