فراخواندن هنرمندان کرمانی برای شرکت در داوری مهر اصالت آثار صنایع دستی کشور

به گزارش مجله میهن 128، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت:هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی این استان برای شرکت در ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال 1400 فرا خوانده شدند.

فراخواندن هنرمندان کرمانی برای شرکت در داوری مهر اصالت آثار صنایع دستی کشور

به گزارش خبرنگاران کرمان؛کاظم حسین زاده اظهار کرد: هنرمندان و صنعتگران کرمانی برای شرکت در این دوره از داوری مهر اصالت تا تاریخ31 تیرماه جاری فرصت ثبت نام دارند و می توانند تا تاریخ 10 مردادماه جاری آثار خود را به معاونت صنایع دستی استان کرمان ارسال نمایند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش و انتخاب آثار هنری هنرمندان در دو مرحله انجام می گردداضافه نمود:در مرحله نخست،داوری به صورت استانی برگزاروسپس آثار برای داوری نهایی به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارسال می گردد.

وی به شرایط شرکت در داوری مهر اصالت ملی 1400 اشاره و گفت: تمامی فراورینمایندگان انفرادی و کارگاهی دارای مجوز صنایع دستی و یا فاقد مجوز که فراوریات قابل تکثیر داشته باشند می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

حسین زاده، با بیان اینکه اخذ تاییدیه فعالیت برای افراد حقیقی و اخذ مجوز ثبت کارگاه برای اشخاص حقوقی از معاونت صنایع دستی الزامی است اضافه نمود: هر هنرمند صرفا مجاز به ارائه 2 اثر است که به صورت انبوه و نیمه انبوه فراوری شده باشد.

وی اظهار داشت:هنرمندان و صنعتگران استان کرمان برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع دستی این استان واقع در خیابان شریعتی نبش سه راه 24 آذر مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1313

به "فراخواندن هنرمندان کرمانی برای شرکت در داوری مهر اصالت آثار صنایع دستی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخواندن هنرمندان کرمانی برای شرکت در داوری مهر اصالت آثار صنایع دستی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید