صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی

به گزارش مجله میهن 128، چیرو ایموبیله ملاقات با بلژیک را بسیار سخت و حساس توصیف کرد.

صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیا قبل از ملاقات برابر بلژیک گفت: من اعتماد همه را احساس می کنم، اکنون واقعاً احساس خوبی دارم. ما در برابر اتریش بازی بسیار خوبی انجام دادیم شاید برترین بازی نباشد ، اما نتیجه را کسب کردیم.احساس می کنم همه به من اعتماد دارند. من هرگز چنین احساسی نداشته ام. من باید گل های بیشتری با تیم ملی به ثمر می رساندم ، اما یک پیروزی می تواند گذشته و همه موارد گفته شده را فراموش کند.

او در ادامه گفت: رابطه با مانچینی خیلی خوب است و این مهم است. من همواره سعی می کنم برترین عملکردم را داشته باشم و ویالی هم خیلی به من یاری می نماید.

ایموبیله اضافه نمود: ما مسئولیت مهمی بر عهده داریم. ایتالیا چهار جام جهانی برنده شده است و ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و همانطور که تا به امروز بازیهای خودمان را انجام داده ایم بازی کنیم.

حالا آتزوری ها در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا به مصاف روملو لوکاکو و بلژیک می فرایند اما کوین دی بروین و ادن هازارد به علت مصدومیت ممکن است بازی را از دست بدهند.

آتزوری ها پنج سال پیش در اولین بازی خود در یورو 2016 بلژیک را شکست دادند.

ایموبیله گفت: لوکاکو بسیار قدرتمند است. دی بروین و هازارد همواره نقشی اساسی دارند. آنها می توانند تعادل را در هر بازی عوض نمایند. آنها در مقایسه با پنج سال پیش تجربه بیشتری داشته اند و لوکاکو در دوران کونته بسیار پیشرفت نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1351

به "صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید