شایعات می گویند گوشی Galaxy S20 Ultra به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و 16 گیگابایت رم مجهز است

به گزارش مجله میهن 128، چند هفته به زمان رونمایی از جدیدترین پرچم دارهای سامسونگ باقی مانده است ولی اخبار آن ها سراسر اینترنت را فرا گرفتند. دیروز، چندین سایت، کاربر توییتر و افشاگر مشخصات گوشی های آینده درباره اسمارت فون گلکسی S20 Ultra 5G سامسونگ اطلاعات جدیدی منتشر کردند.

شایعات می گویند گوشی Galaxy S20 Ultra به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و 16 گیگابایت رم مجهز است

از جمله این مشخصات درباره گلکسی اس 20 (شاید هم با نام اس 11 منتشر گردد) افزایش ظرفیت رم تا 16 گیگابایت و افزوده شدن دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات ذکر شده برای این پرچم دار، فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی و باتری 5 هزار میلی آمپری است.

سامسونگ سری گوشی های رده بالای گلکسی اس 20 خود را در چندین مدل عرضه خواهد نمود که یک مدل قطعی این خانواده گوشی S20 Ultra 5G است. چندین منبع و اکانت توییتر معتبر تایید کردند این گوشی به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لنز پرسپکتیو مجهز است که اجازه می دهد زوم هیبریدی تا 100 برابر داشته باشید.

علاوه بر دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین های دیگر این گوشی شامل 48 مگاپیکسلی با زوم 10 برابر و 12 مگاپیکسلی اولتراواید هستند. باتری 5 هزار میلی آمپرساعتی این گوشی با شارژر پرسرعت 45 واتی در مدت زمانی تنها 74 دقیقه ای 100 درصد شارژ می گردد.

اما گوشی های S20 و +S20 به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز شدند و در اندازه صفحه نمایش 6.2 و 6.7 اینچی عرضه خواهند شد. نمایشگرها این گوشی ها هم Dynamic AMOLED ذکر شده است.

درباره گوشی اس 20 اولترای فایوجی گفته می گردد با پشتیبانی از کارت اس دی می تواند ظرفیت ذخیره سازی اطلاعاتی تا 1 ترابایت داشته باشد. این گوشی در ظرفیت های 128، 256 و 512 گیگابایت وارد بازار می گردد و یک مدل آن دارای جافظه رم 16 گیگابایتی است.

بیشتر؛ بهتر!

به نظر می رسد سامسونگ در گوشی S20 Ultra 5G از فلسفه more is better یا بیشتر بهتر است پیروی نموده است. چون در هر بخش شاهد بالاترین و بیشترین قطعه ممکن در بازار موبایل ها هستیم. این فلسفه در گذشته هم بارها محک خورده و اتفاقا با خطر زیادی روبرو است.

سامسونگ می خواهد این بار با استفاده از نرم افزار و هوش مصنوعی، کاملا این گوشی را صیقل داده و از بروز خطاها و مسائل گذشته جلوگیری کند. این شرکت می خواهد ویژگی هایی مانند Smart selfie و مد Single take photo را به دوربین سلفی اضافه کند و از سوی دیگر، سنسورهای جدیدی در هر بخش بکارد.

Smart selfie ویژگی است که براساس تعداد افراد حاضر در عکس سلفی، دوربین گوشی به طور اتوماتیک زاویه دید لنز را بزرگ و کوچک می نماید تا بهترین عکس سلفی گرفته گردد و همه در عکس باشند.

Single take photo هم ویژگی است که به کاربر یاری می نماید در شرایط های اضطرای و فوری یا شرایط هایی که محدودیت عکس برداری هست؛ بهترین عکس ممکن را بگیرد. احتمالا، سامسونگ قابلیت هایی در اختیار کاربر می گذارد تا بعدا عکسش را در محیط های مختلف ویرایش کند.

سامسونگ در گلکسی اس 20 اولترا 5G از قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه روی هر دو دوربین جلویی و پشتی پشتیبانی می نماید.

حالت Pro Video که قبلا شایعات زیادی درباره اش شنیدیم و ابزار zoom-in mic که در نوت 10 وجود دارد را هم روی گوشی پرچم دار جدید سامسونگ خواهیم دید.

نشت اطلاعات اجرا شده تا اینجا کافی است که بی صبرانه منتظر مراسم رونمایی از گوشی های پرچم دار سامسونگ در روز 11 فوریه باشیم.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 370

به "شایعات می گویند گوشی Galaxy S20 Ultra به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و 16 گیگابایت رم مجهز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات می گویند گوشی Galaxy S20 Ultra به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و 16 گیگابایت رم مجهز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید