ستاره پسیانی پس از 12 سال با زیرخاکی به تلویزیون باز می شود

به گزارش مجله میهن 128، تهران (پانا) - ستاره پسیانی به فصل دوم سریال زیرخاکی با نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا پیوست.

ستاره پسیانی پس از 12 سال با زیرخاکی به تلویزیون باز می شود

به گزارش روابط عمومی سریال، فصل دوم زیرخاکی که اخیرا کلید خورده، چهره های تازه ای را در جمع خود خواهد داشت که تا به امروز هومن برق نورد و گیتی قاسمی از بین آنها معرفی شده اند. اخیرا گروه سازنده با بازیگر دیگری نیز به توافق رسیده اند که پس از سالها به تلویزیون برمی گردد.

ستاره پسیانی پس از 12 سالی که از ایفای نقش او در سریال همه بچه های من میگذرد، با اندوخته سالها حضور در صحنه تئاتر و بازی در فیلم های سینمایی، حالا برای دومین بار در یک سریال تلویزیونی حاضر می گردد. او برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هم هست.

فصل اول زیرخاکی با پخش در رمضان سالجاری توانست عنوان پربیننده ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه در کنار کاراکترهای جدید ادامه پیدا می نماید.

بازیگران این مجموعه فراوری سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و با حضور هومن برق نورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1035

به "ستاره پسیانی پس از 12 سال با زیرخاکی به تلویزیون باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پسیانی پس از 12 سال با زیرخاکی به تلویزیون باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید