سازمان لیگ شرایط را برای استقلال فراهم کرد، شرایط موجودطبیعی نیست

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از کشور هند و صدرنشینی این تیم دز گروه E لیگ قهرمانان 2021 آسیا گفت: از بازیکنان تیم ممنونم و واقعاً به آنها خسته نباشید می گویم. مستقیم از پرواز به قرنطینه آمدیم و دوران قرنطینه را طی می کنیم. تست دادیم و قرار است جواب آن را بدهند. هنوز هیچ برنامه ای به ما ندادند. نه می توانیم تمرین کنیم و نه به خانواده هایمان سر بزنیم. شرایط سختی را پشت سر می گذاریم و مجبوریم در قرنطینه باشیم. ما از قرنطینه استقبال می کنیم تا تعیین گردد سالم هستیم اما معلوم نیست برنامه چیست واقعاً کار را سخت نموده است.

سازمان لیگ شرایط را برای استقلال فراهم کرد، شرایط موجودطبیعی نیست

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: وقتی قرنطینه باشد باید پروتکل ها هم مو به مو اجرا گردد و در ارتباط با هیچکس نباشیم. من سوالم این است الان راننده اتوبوس کجاست؟ کارکنان هتل که حضور دارند و این هتل هم که ما هستیم مسافر دارد. اگر ما آلوده باشیم به بقیه سرایت می نماید. آدم های متفرقه در هتل زیاد هستند. قرنطینه یعنی در اتاق باشید و غذا برایتان بیاورند و بدون هیچ ارتباطی با خارج دوران قرنطینه را طی کنید. اما اینجا از اسم پرسپولیس استفاده می نمایند و شرایط قرنطینه نیست. ما فقط در هتل هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خواسته باشگاه بر بازی مساوی با استقلال قبل از برگزاری دربی تاکید نمود: تمام مسابقات باید با نظم و ترتیب برگزار گردد. در نیم فصل نخست همین اتفاق برای ما رخ داد. آن موقع باشگاه استقلال گفت باید تعداد بازی ها یکسان باشد و سازمان لیگ هم پذیرفت.

یحیی گل محمدی که رفتار مسئولان سازمان لیگ را دوگانه می دانست اضافه کرد: آقای سهیل مهدی گفت نظم بازی ها را حفظ می نماید تا با نظر آقای مظلومی هم خوانی داشته باشد. ما در آن شرایط آب و هوایی با نساجی بازی کردیم امتیاز از دست دادیم و بعد با سپاهان بازی کردیم و تمکین کردیم. سازمان لیگ هر کاری برای استقلال کرد. الان که باید با استقلال و سپاهان بازی کنیم، خواستیم با تعداد بازی برابر مقابل استقلال بازی کنیم. چرا نباید ما با سپاهان و ذوب آهن بازی کنیم و بعد دربی انجام گردد. آنها حق ما را می خورند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت های خود خطاب به مسئولان سازمان لیگ توضیح داد: شاید از قهرمانی پنجم ما می ترسند. ما این را در رفتار مسئولان می بینیم. باید با شرایط برابر دربی برگزار گردد و این خواسته معقول است و باشگاه هم باید روی این موضوع بایستد.

او درباره شایعه پیوستن چند بازیکن این تیم به باشگاه های قطری گفت: من هم در رسانه ها این اخبار را دیدم و هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده است. بعضی از بازیکنان قرارداد ندارند و ممکن است پیشنهاد آمده باشد. خودشان تصمیم می گیرند. سه هفته سخت در هند داشتیم و استرس بازی ها و کرونا هم بود.

گل محمدی یادآور شد: پس از فینال آسیا در سال گذشته پایین جدول بودیم اما سختی کشیدیم و بالا آمدیم. چهار قهرمانی داریم و الان هم می خواهیم باز پیروز شویم. درخواست ما مساوات است چون داریم ضرر می دهیم. قبل از بازی با الوحده، گفتند باید به قرنطینه بروید و از نظر روحی شرایط ما را به هم زدند و بعد گفتند بعد از 7 روز قرنطینه به اصفهان بروید و برگردید. فقط مانده ترکیب را بدهند و این طبیعی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1224

به "سازمان لیگ شرایط را برای استقلال فراهم کرد، شرایط موجودطبیعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ شرایط را برای استقلال فراهم کرد، شرایط موجودطبیعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید