طراحی و اجرای ویلا: روسیه: ادعاها درباره آتش بس قره باغ عوام فریبانه است

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه در آستانه نخستین سالگرد آتش بس قره باغ که با وساطت مسکو میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان حاصل شد؛ بیانیه ای صادر کرد و گفت: روسیه حق انحصاری برای ارتباط گرفتن با ایروان و باکو برای خود قائل نیست حال آنکه دوستی دیرینه و شراکتی گسترده میان ما و این دو کشور وجود دارد.

طراحی و اجرای ویلا: روسیه: ادعاها درباره آتش بس قره باغ عوام فریبانه است

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این بیانیه با توجه به نزدیک شدن به تاریخ 9 نوامبر که زمان حصول توافق آتش بس است؛ اضافه نمود: یک سال از حصول این توافق می گذرد و اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی و منابع اینترنتی مبنی بر اینکه کوشش های حافظ صلح روسیه با هدف جدا کردن قره باغ و تحویل آن (به جمهوری آذربایجان) و تبدیل ارمنستان به یک کشور تحت الحمایه بوده است؛ با قاطعیت رد می گردد.

وزارت خارجه روسیه در ادامه اضافه نمود: این اظهارات عوام فریبانه هستند و به وضوح از سوی بیگانگان القا شده و به هیچ وجه منطبق بر واقعیت نیست. روسیه، توافق قره باغ را بر هیچ یک از طرفین تحمیل نکرد و این ساز و کار با در نظر گرفتن موازنه منافع و بعلاوه احترام به حق حاکمیت باکو و ایروان لحاظ شد.

توافق آتش بس قره باغ در حالی وارد یک سالگی خود می گردد که باکو و آنکارا کوشش می نمایند بعضی از مفاد آن را به نفع خود تفسیر و به این ترتیب نقشه راه های مواصلاتی قفقاز جنوبی را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1462

به "طراحی و اجرای ویلا: روسیه: ادعاها درباره آتش بس قره باغ عوام فریبانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و اجرای ویلا: روسیه: ادعاها درباره آتش بس قره باغ عوام فریبانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید