دیگر بلیط هواپیما را گران نخرید!

به گزارش مجله میهن 128، در این مقاله هرآنچه که در خرید بلیط هواپیما ارزان باید بدانید را با شما در میان می گذاریم تا سفر ارزان و ارزان ای داشته باشید.

دیگر بلیط هواپیما را گران نخرید!

اگر دوست دارید با هواپیما سفر کنید ولی بودجه سفر شما محدود است، حتما این مقاله را تا سرانجام مطالعه کنید تا با رعایت نکات گفته شده در این مقاله با هزینه ای مالی بتوانید بلیط سفر هوایی خود را تهیه کنید.

خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه یکی از راه های مدیریت هزینه های سفر محسوب می گردد، اغلب علاقه مندان به سفر هوایی از بلیط هواپیما مقرون به صرفه برای کاهش هزینه های سفر خود استفاده می نمایند. همواره تقاضا برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه وجود دارد و اغلب افراد برای صرفه جویی در هزینه های سفر خود در سایت های فروش بلیط در پی خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت هستند. خرید بلیط مقرون به صرفه راه چارههای خاص خود را دارد که اگر نسبت به آن ها از قبل اطلاعات کافی داشته باشید، احتمال اینکه بتوانید سفر هوایی مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیتی را تجربه کنید، بیشتر هم می گردد. حتما قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت های بلیط را در چند سایت مختلف با هم مقایسه کنید. تنوع بلیط هواپیما در سایت های معتبر فروش بلیط همانند الی گشت بسیار زیاد است و مسافران با هر بودجه ای می توانند برای سفر هوایی خود در این سایت معتبر بلیط پیدا نمایند.

بلیط پرواز مقرون به صرفه چیست؟

هر بلیط هواپیمایی که مقرون به صرفه تر از نرخ مصوب آن تهیه کنید، بلیط پرواز مقرون به صرفه قیمت محسوب می گردد. به طورکلی خرید هر کالا و یا خدماتی با قیمت مناسب، قلق های خاص خودش را دارد، این موضوع در خصوص خرید بلیط هواپیما هم صدق می نماید. عوامل مختلفی روی کاهش قیمت بلیط هواپیما تاثیر دارد، مدت زمان به جای مانده تا پرواز که یکی از مهمترین عوامل موثر بر کاهش قیمت بلیط است. اگر شما هم در پی خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت برای سفر هوایی خود هستید باید همواره گوش به زنگ باشید، پیدا کردن بلیط مقرون به صرفه هواپیما به وسیله سایت های معتبر فروش بلیط همانند الی گشت بسیار راحت است.

خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه با کلاس اکونومی

یکی از نکاتی که می تواند بر کاهش و یا افزایش قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار باشد، کلاس پروازی بلیط هواپیما است. خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه با کلاس اکونومی یکی از راه چارههای کاهش هزینه سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت است. اگر مدت زمان پرواز شما کمتر از دو ساعت بوده و برای مسیرهای داخلی در پی بلیط مقرون به صرفه قیمت هستید، برترین راه چاره انتخاب کلاس اکونومی برای بلیط هواپیما است. تعداد صندلی های اکونومی در هر پرواز معمولا بیشتر از صندلی های سایر کلاس های پروازی است و به همین علت پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه با کلاس اکونومی خیلی هم سخت نیست و با یک جستجو ساده در سایت eligasht.com می توانید بلیط اکونومی مقرون به صرفه قیمت پیدا کنید. الی گشت هم مانند وبسایت های بسیار بزرگ expedia.com و booking.com و kayak.com در زمینه گردشگری، هتل و بلیط در ایران توانسته همواره برترین قیمت و سرویس را به کاربران، مشتریان و مسافران خود ارائه کند.

چند ساعت مانده به پرواز بلیط هواپیما بخرید!

اگر محدودیتی در برنامه سفر خود ندارید و همواره چمدان شما برای سفر آماده است، برای خرید بلیط هواپیما خیلی عجله نکنید! معمولا بلیط هواپیما تا چند روز مانده به تاریخ پرواز قیمت بالایی دارد ولی هرچه به ساعت پرواز نزدیک تر شویم قیمت بلیط هم کاهش می یابد. افرادی که زمان خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه را می دانند، همواره مشتری سفرهای هوایی هستند و با بودجه محدود و هزینه کم هم می توانند با هواپیما سفر نمایند. استفاده از تقویم قیمتی یکی از راه چارههای بسیار موثر در خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت است که در زمان ورود به سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما همانند الی گشت می توانید از این تقویم بهره ببرید. با استفاده از این تقویم می توانید قیمت بلیط هواپیما را برای چند روز یا هفته قبل و بعد از تاریخ مورد نظر مشاهده کنید و بر اساس قیمت ها برای خرید بلیط تصمیم بگیرید.

بلیط هواپیما مقرون به صرفه چارتری بخرید!

خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه یکی از دغدغه های اصلی مسافرانی است که برای سفر هوایی بودجه محدودی دارند، این افراد همواره در پی بلیط های مقرون به صرفه قیمت برای سفر هستند. بلیط هواپیما به دو صورت چارتری و سیستمی عرضه می گردد، قیمت بلیط های سیستمی در طول سال برای مسیرهای معین ثابت است، اما اگر ظرفیت هواپیما تا چند ساعت مانده به پرواز تکمیل نگردد، برای اینکه ایرلاین ها کمتر متضرر شوند، بلیط هواپیما را با تخفیف های ویژه ای به صورت لحظه آخری به فروش می رسانند که معمولا این بلیط ها در دسته بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت قرار می گیرد. بلیط های چارتری اما در ایام غیر پیک قیمت مناسبی دارد و شرکت های چارتر نماینده برای تشویق مشتریان به سفر هوایی معمولا بلیط هواپیما را با قیمت مناسب و تخفیف های ویژه عرضه می نمایند.

وسط هفته ها قیمت بلیط هواپیما مقرون به صرفه تر است!

اگر در پی خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت هستید، باید به شما بگوییم که پیدا کردن این بلیط ها در روزهای پایانی هفته و یا ایام تعطیل تقریبا غیرممکن است و شما برای خرید بلیط مقرون به صرفه در این روزها باید منتظر بلیط های لحظه آخری بمانید. در ایام پیک سفر تقاضا برای خرید بلیط هواپیما بیشتر می گردد و به همین علت قیمت بلیط هواپیما در این ایام افزایش می یابد. برای خرید بلیط پرواز مقرون به صرفه باید سفر هوایی خود را به اواسط هفته مثلا روزهای دوشنبه یا سه شنبه و یا ساعات اولیه یا اواخر روز موکول کنید. خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه برای ساعت های ابتدایی روز این مزیت را دارد که در صورت تاخیر یا کنسل شدن پرواز، استفاده از هواپیما های بعدی برای رسیدن به مقصد هم امکان پذیر است.

بلیط پرواز مقرون به صرفه لحظه آخری

معمولا به آن دسته از بلیط های هواپیما که تا چند ساعت مانده به پرواز فروش نرفته و ایرلاین ها برای جلوگیری از ضرر بیشتر، آن ها را با تخفیف عرضه می نمایند، بلیط پرواز مقرون به صرفه لحظه آخری می گویند. این بلیط ها معمولا به علت تکمیل نشدن ظرفیت پرواز به صورت لحظه آخری به فروش می رسند و خدمات آن دقیقا مشابه سایر بلیط ها در آن کلاس پروازی است. خرید بلیط لحظه آخری یکی از مشهورترین راه چارههای خرید بلیط مقرون به صرفه است که اغلب افرادی که به صورت لحظه آخری قصد سفر دارند به سراغ این بلیط ها می روند.

جریمه کنسلی بیشتر، قیمت بلیط مقرون به صرفه تر

بعضی از ایرلاین ها برای کاهش قیمت بلیط هواپیما درصد جریمه استرداد را به مقدار قابل توجهی بالا می برند تا به این شکل بلیط هواپیما با قیمت مناسب به دست مسافر برسد. حذف بعضی سرویس ها و خدمات سفر هم یکی دیگر از راه چارههای ایرلاین ها برای عرضه بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت است.

بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت با چند توقف تهیه کنید!

معمولا در مسیرهای هوایی طولانی، قیمت بلیط هواپیما مستقیم بالاتر از قیمت بلیط هواپیمایی است که در طول مسیر خود یک یا چند توقف دارد. اگر مسئله ای با منتظر ماندن در بخش ترانزیت فرودگاه ندارید به شما توصیه می کنیم برای کاهش هزینه های سفر هوایی خود در مسیرهای طولانی به سراغ بلیط های با یک توقف بروید، معمولا قیمت این نوع از بلیط ها از پرواز مستقیم مقرون به صرفه تر است.

خرید آنلاین بلیط مقرون به صرفه هواپیما

بلیط هواپیما مقرون به صرفه شد؛ شعار بسیاری از سایت های فروش آنلاین بلیط است. حتما پیش از خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اعتبار سایت مطمئن شوید، زیرا بعضی افراد سودجو با عناوینی همانند بلیط هواپیما مقرون به صرفه سعی در سوءاستفاده از اطلاعات افراد دارند. خرید آنلاین بلیط مقرون به صرفه هواپیما بسیار آسان است و شما فقط باید بلیط برای مسیر و تاریخ مورد نظر را در چند سایت معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما جستجو کنید و پس از مقایسه قیمت ها برترین بلیط هواپیما مقرون به صرفه را برای سفر خود تهیه کنید. بعلاوه با عضویت در خبرنامه های سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما و یا دنبال کردن صفحه این سایت ها در شبکه های اجتماعی می توانید زودتر از دیگران از تخفیف های این سایت ها با خبر شوید و قبل از تکمیل ظرفیت پروازهای مقرون به صرفه قیمت، بلیط سفر هوایی خود را تهیه کنید.

باید گفت که خرید آنلاین بلیط مقرون به صرفه هواپیما از سایت آژانس مسافرتی الی گشت هم امکان پذیر است، در زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به صورت اینترنتی این امکان برای مسافران فراهم شده که قیمت سایت های مختلف را با هم مقایسه نمایند و سپس بلیط مورد نظر را برای سفر هوایی تهیه نمایند.

الی گشت نوشت: تقویم قیمتی بلیط هواپیما یکی از بخش های مجذوب کننده و کاربردی سایت الی گشت است که مشتریان با استفاده از آن می توانند قیمت بلیط هواپیما را در روزهای مختلف با هم مقایسه نموده و سپس برنامه سفر خود را تنظیم نمایند. رزرو مقرون به صرفه و آسان سفر هوایی همواره از دغدغه های مسافران بوده و اینکه هنگام جستجوی بلیط هواپیما، تقویم پروازی ایرلاین های مختلف را مشاهده کنید و با گزینه های مورد نظر فیلتر جست وجو داشته باشید، یک مزیت مجذوب کننده برای افرادی است که در پی بلیط هواپیما با قیمت و زمان مناسب هستند. در تقویم قیمتی الی گشت از سه برچسب قیمتی برای بلیط های هواپیما اعم از مقرون به صرفه، میانه و گران معین شده که شما مسافران پرواز هوایی می توانید کار انتخاب بلیط هواپیما را بنا با سلیقه خود انتخاب کنید. وب سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما الی گشت در روزهای مختلف سال، تخفیف های متنوعی را روی بلیط پرواز هواپیما به مشتریان خود ارائه می نماید. در خرید بلیط هواپیما از الی گشت می توانید حتی بلیط هواپیما چارتر و بلیط هواپیما لحظه آخری را با تخفیف های بسیار خوبی بخرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1864

به "دیگر بلیط هواپیما را گران نخرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر بلیط هواپیما را گران نخرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید