خبرنگاران پرداخت کرایه منزل یا سیر کردن شکم؛ انتخاب انگلیسی ها در بحبوحه کرونا

به گزارش مجله میهن 128، لندن - خبرنگاران - نتایج تحقیقات اجرا شده نشان می دهد که میلیون ها شهروند انگلیسی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا (کووید-19) باید بین پرداخت کرایه منزل یا سیر کردن شکم خود یکی را انتخاب نمایند

خبرنگاران پرداخت کرایه منزل یا سیر کردن شکم؛ انتخاب انگلیسی ها در بحبوحه کرونا

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

روزنامه گاردین روز دوشنبه در گزارشی نوشت که اتحادیه موسوم به مستاجرهای انگلیس از دولت خواسته تا در مدت شیوع کووید-19 پرداخت کرایه منزل را از دوش افراد اجاره نشین بردارد، چراکه بسیاری از مردم پس از وضع مقررات منع رفت و آمد در این کشور، در معرض بحران مالی قرار گرفته و قادر به پرداخت اجاره مسکن نیستند.

آمارها نشان می دهد که مجموعا 9 میلیون انگلیسی اجاره نشین هستند و از این میزان 60 درصد در سه هفته گذشته به دلیل وضع مقررات منع رفت و آمد با مسائل جدی مالی روبرو شده اند.

بر اساس این گزارش از هر 5 خانواده یک خانواده در انگلیس با این دو گزینه روبرو هستند که بین پرداخت کرایه منزل یا سیر کردن شکم خود یکی را انتخاب نمایند. همچنین از هر 4 خانواده یک خانواده از سرناچاری دست به فسخ زودهنگام قرارداد اجاره مسکن زده و بی خانمان شده اند.

این تحولات در حالی است که دولت بوریس جانسون برای جلوگیری از خسارت های مالی و مالی ناشی از کرونا یک بسته مالی به ارزش 330 میلیارد پوند اعتبار تخصیص داده است. به گفته ریشی سوناک وزیر دارایی انگلیس، این بسته شامل حال افراد شاغل و شرکت هایی می شوند که بر اثر کرونا با مسائل مالی روبروهستند. از سویی گزارش ها از هجوم بی سابقه متقاضیان دریافت یاری هزینه های معیشتی دولت و بانک های غذا حکایت دارد.

با این حال گفته می گردد که فرایندهای اداری و بوروکراسی کار تا حدی زمان بر و پیچیده است که متقاضیان را چندان با اقبال روبرو ننموده است.

کت رایت از اعضای پویش مردمی دفاع از حقوق اجاره نشینان انگلیس (اکورن) می گوید که پس از وضع مقررات قرنطینه آمار تخلیه اجاره نشینان رشد قابل توجهی را تجربه نموده است.

وی اضافه نمود که بسیاری از این افراد از سر ناچاری مقررات فاصله ایمنی را رعایت ننموده و در این شرایط سر کار می فرایند تا جیب صاحب خانه های خود را پر نمایند

این فعال مدنی از دولت خواست تا بدون فوت وقت مقرراتی را به اجرا بگذارد که دست کم در مدت شیوع کرونا پرداخت اجاره منزل و دیون گذشته به حالت تعلیق درآید.

دولت انگلیس از 4 فروردین گذشته با اعلام شرایط اضطراری مقررات منع رفت و آمد را به اجرا گذاشته است.

مهلت سه هفته ای این مقررات فردا به خاتمه می رسد اما با توجه به فرایند فزاینده آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در این کشور، احتمال می رود که محدودیت ها سه هفته دیگر تمدید گردد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا به امروز بالغ بر 88 هزار و 621 نفر در سراسر انگلیس به کرونا مبتلا شده و 11 هزار و 329 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 448

به "خبرنگاران پرداخت کرایه منزل یا سیر کردن شکم؛ انتخاب انگلیسی ها در بحبوحه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت کرایه منزل یا سیر کردن شکم؛ انتخاب انگلیسی ها در بحبوحه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید