خبرنگاران سرمربی تیم سایپا: شیوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان تغییر می نماید

به گزارش مجله میهن 128، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: محتمل است که بدلیل شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فصل آینده به صورت متمرکز برگزار گردد و تیم ها مجبور نباشند هر هفته راهی سفر شوند.

خبرنگاران سرمربی تیم سایپا: شیوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان تغییر می نماید

مریم هاشمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: فدراسیون والیبال هنوز جلسه ای برای تعیین تاریخ برگزاری لیگ والیبال زنان تشکیل نداده است. سایپا هم می خواهد به تیم داری در والیبال زنان ادامه دهد. متاسفانه چون تاریخ حضور در جام باشگاه های آسیا تعیین نیست، نمی دانیم که برنامه های خود را از چه زمانی آغاز کنیم. در صورت تعیین شدن تاریخ مسابقات، سایپا برنامه دقیقی را ارایه می نماید.

وی درباره دستمزد بازیکنان گفت: 85 درصد از دستمزد والیبالیست ها پرداخت شد و 15 درصد باقی مانده کسر شده که این موضوع با رضایت بازیکنان بدلیل کرونا بوده است.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: شرایط برگزاری مسابقات بدلیل شیوع کرونا، نامعلوم است. توقع ما این است تا در فصل جدید تیم هایی با کیفیت بالا حضور یابند و به هر قیمتی 9 تیم برای یک لیگ نداشته باشیم. با 6 تیم می توان لیگ خوب و پلی آف را برگزار کنیم. به نظر می رسد، دیدارهای لیگ برتر در فصل آینده به جای دور رفت و برگشت به صورت مجتمع برپا می گردد. تیم ها هر هفته مجبور نیستند راهی سفر شوند البته این امر منوط به تصمیم فدراسیون است.

وی یادآور شد: امیدوارم هر چه سریع تر نایب رییس زنان فدراسیون والیبال تعیین گردد تا برنامه های زنان را اعلام نمایند.

هاشمی اعلام کرد: بازیکنان زیادی را برای جذب در فصل جدید در نظر گرفتیم و سعی می کنیم تا بازیکنانی که عالی کار کردند، نگه داریم. باید ببینیم تا با بحران کرونا مسابقات لیگ به چه سمت و سویی می رود.

وی اضافه نمود: بازیکنان به مدت چهار ماه است که تمرینات توپی خوبی ندارد و احتیاج به آمادگی اولیه دارند. باید برای جام باشگاه های آسیا به ما فرصت بدهند. هر چند باشگاه ابتدا باید تصمیم گیری کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 679

به "خبرنگاران سرمربی تیم سایپا: شیوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم سایپا: شیوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید