خبرنگاران خیّران اهل شوط بیش از 8 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

به گزارش مجله میهن 128، ارومیه- خبرنگاران- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شوط گفت: خیّران در این شهرستان در پیروی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع)، سال گذشته، هشت میلیارد و 40 میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

خبرنگاران خیّران اهل شوط بیش از 8 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

محرم آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: در حال حاضر 134 یتیم و 109 فرزند خانواده بی بضاعت در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه طی سال گذشته 579 نفر به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین در شوط پیوستند، افزود: هم اکنون یک هزار و 297 حامی نیکوکار از این ایتام و فرزند خانواده های بی بضاعت حمایت می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شوط با بیان اینکه مبالغ کمک شده جهت رفع مسائل ایتام در زمینه تامین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان هزینه می شود، افزود: افراد نیکوکار می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک های مالی مستمر انتخاب کنند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به شرایط محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 40 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.

در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای بخشی از این وظایف است.

کل خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شوط 2 هزار و 780 خانواراین شهرستان با بیش از 56 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 565

به "خبرنگاران خیّران اهل شوط بیش از 8 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیّران اهل شوط بیش از 8 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید