به بچه ها فرصت کودکی کردن بدهیم

به گزارش مجله میهن 128، عضو هیئت مدیره موسسه آنامهر گفت: در تلاشیم سبک زندگی بچه ها کار و بچه ها آسیب دیده اجتماعی را عوض کنیم و به بچه ها فرصت کودکی کردن بدهیم.

به بچه ها فرصت کودکی کردن بدهیم

محمدرضا مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: موسسه آنامهر، فعالیتش را از ماه رمضان 95 با طرح کوچه گردان جمعیت امام علی(ع) آغاز کرد اما برای تسهیل شرایط خدمات رسانی در سال 97 به صورت مستقل به عنوان موسسه مردم نهاد ثبت در وزارت کشور شد و با کسب مجوز از استانداری هرمزگان فعالیتش رو ادامه داد.

وی اظهار کرد: جامعه هدف موسسه بچه ها کار، بچه ها آسیب دیده اجتماعی و خانواده آن هاست.

مرادی با بیان اینکه خدمات موسسه به صورت حمایت های آموزشی و به اقتضای شرایط حمایت درمانی و تأمین تجهیزات ضروری است، توضیح داد: کوشش موسسه بر این است که سبک زندگی این قشر از جامعه را عوض کند و به بچه ها فرصت کودکی کردن بدهد و با احیای خانواده کودک را از چرخه کار خارج کند این امر نیازمند صرف زمان و انرژی زیاد است.

کوشش موسسه بر این است که سبک زندگی این قشر از جامعه را عوض کند و به بچه ها فرصت کودکی کردن بدهد و با احیای خانواده کودک را از چرخه کار خارج کند این امر نیازمند صرف زمان و انرژی زیاد است

وی با اشاره به اینکه موسسه مردم نهاد مستقل از هر نهاد دولتی است و در نتیجه حمایت مسئولین در حد هماهنگی های ارگانی برای موسسه کافی است، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی همچون آموزش پرورش، بیمارستان ها و نهادهای درمانی و اداره اتباع امور بیگانه بیشترین ارتباط را با موسسه دارند.

عضو هیئت مدیره موسسه آنامهر با بیان اینکه همچنین سازمان های دولتی می توانند جهت حمایت، موسسه را به کارمندان خود معرفی نمایند، افزود: مردم بزرگ ترین حامی مؤسسات مردم نهاد هستند و خیرین با صرف هزینه و با ارائه خدمات از بچه ها تحت پوشش حمایت می نمایند.

وی خرید مکان یا ساخت مدرسه ای مستقل و ویژه این بچه ها که وسعت کافی برای ارائه خدمات به قشر بیشتری را داشته باشد را بزرگ ترین برنامه پیش روی این موسسه دانست.

مرادی در سرانجام گفت: اگرچه به طورکلی موسسه باید خدمات خود را در سطح استان ارائه دهد اما داشتن چند نمایندگی با توجه به محدودیت حمایت های فعلی، امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 132

به "به بچه ها فرصت کودکی کردن بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بچه ها فرصت کودکی کردن بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید