تویوتا هایلوکس هیبریدی خفیف معرفی گردید؛ ویژگی های وانت خاص

به گزارش مجله میهن 128، تویوتا هایلوکس هیبریدی خفیف با موتور 2.4 لیتری دیزلی و قدرت 150 اسب بخار، از سال 2025 با طراحی مقاوم و کمی متفاوت به بازار اروپا وارد خواهد شد.

تویوتا هایلوکس هیبریدی خفیف معرفی گردید؛ ویژگی های وانت خاص

خبرنگاران - الهام زهره وند: تویوتا هایلوکس هیبرید خفیف در نمایشگاه خودروهای تجاری هانوفر آلمان رونمایی شد.

این وانت در بازار اروپا با موتور 2.4 لیتری دیزلی با قدرت حدود150 اسب بخار از سال 2025 وارد بازار گردد. این نسخه از هایلوکس گیربکس اتومات معمولی AT دارد.

تکنولوژی هیبریدی خفیف شامل سیستم هیبریدی خفیف (Mild Hybrid) می گردد که به بهبود مصرف سوخت و کاهش آلایندگی یاری می نماید. اما قدرت اصلی پیشرانه همچنان از موتور دیزلی تأمین می گردد. این به معنای آن است که سیستم هیبریدی به طور مستقیم نیروی محرکه را افزایش نمی دهد، بلکه به بهبود کارایی و کاهش مصرف سوخت یاری می نماید.

در تویوتا هایلوکس هیبریدی خفیف اقتصاد سوخت نسبت به نسخه های دیزلی خالص، به علت استفاده از فناوری هیبریدی خفیف، بهبود یافته است.

این مدل به طور ویژه، برای بازار اروپا در نظر گرفته شده، و به نظر می رسد که در کوشش است تا با مقررات سختگیرانه تر زیست محیطی و تقاضای مشتریان هماهنگ گردد.

در بازار اروپا قیمت این خودرو حدود 40 هزار یورو معین شده است.

مشخصات ظاهری تویوتا هایلوکس هیبریدی خفیف شامل طراحی هایی است که به طور کلی شباهت هایی با مدل های استاندارد هایلوکس دارد. البته طراحی کمی متفاوت شده است. از موادی با پلاستیک سخت در آن استفاده شده تا عمر بالایی داشته باشد و در شرایط سخت مورد استفاده قرار بگیرد. خودرو چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل است.

در طراحی بدنه هایلوکس هیبریدی خفیف می بینیم که همچنان طراحی مقاوم و کاربردی هایلوکس حفظ شده، که شامل خطوط قوی، جلوپنجره بزرگ و ظاهر محکم است.

ابعاد و شکل کلی بدنه، مشابه مدل های استاندارد هایلوکس است، با طراحی مناسب برای استفاده های تجاری و کاربردهای سخت.

منبع: بیت ران
انتشار: 27 شهریور 1403 بروزرسانی: 27 شهریور 1403 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1932

به "تویوتا هایلوکس هیبریدی خفیف معرفی گردید؛ ویژگی های وانت خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا هایلوکس هیبریدی خفیف معرفی گردید؛ ویژگی های وانت خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید