تندباد بعد از گرما سراغ بریتیش کلمبیا می رود

به گزارش مجله میهن 128، طبق اعلام آژانس محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا، ممکن است بعد از تمام شدن موج گرمای کوتاه این هفته در South Coast بریتیش کلمبیا، تندباد و رعد و برق رخ دهد.

تندباد بعد از گرما سراغ بریتیش کلمبیا می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، این آژانس در بیانیه ویژه ای بیان کرد که انتظار می رود بخش هایی از منطقه از اواخر صبح آدینه تا بعدازظهر با آشفتگی سطح بالای جوی روبرو گردد.

در بیانیه ای که بعد از ظهر پنجشنبه منتشر شد، آمده است: این تغییرات جوی، خطر رعد و برق را به همراه خواهد داشت که می تواند تندبادهای شدید را در دره های South Coast ایجاد کند.

در همین حال، هشدارهای مربوط به گرما در بخش زیادی از منطقه استان برقرار است. انتظار می رود دمای بالای هوا که از چهارشنبه آغاز شده و مقامات آن را یک موج گرمای کوتاه توصیف نموده اند، امروز کاهش یابد.

آژانس هواشناسی از مردم خواست که مراقب علائم گرمازدگی از جمله تورم، بثورات پوستی، گرفتگی عضلات، غش، خستگی، سکته گرمایی و وخیم تر شدن برخی از مسائل سلامتی باشند.

این آژانس هشدار داد خطرات برای بچه ها خردسال، زنان باردار، افراد مسن، افراد مبتلا به بیماری های مزمن و افرادی که در فضای باز کار یا ورزش می نمایند بیشتر است.

چندین رکورد هوای گرم در روز چهارشنبه شکسته شد، از جمله در Pemberton و Lillooet که دمای هوا به ترتیب به 37 و 38.2 درجه سانتیگراد رسید.

رکوردهای دیگری هم در جزیره ونکوور و Sunshine Coast شکسته شد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1729

به "تندباد بعد از گرما سراغ بریتیش کلمبیا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندباد بعد از گرما سراغ بریتیش کلمبیا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید