تصویربرداری حساس شو به سرانجام رسید، راز یک قتل سر چهارراه

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، تصویربرداری فیلم کوتاه حساس شو به کارگردانی علی عرفان فرهادی به سرانجام رسید.

تصویربرداری حساس شو به سرانجام رسید، راز یک قتل سر چهارراه

در خلاصه داستان این فیلم با بازی علی افشاری، عرفان میدانلو، مریم الهامیان آمده است: مرد سالخورده ای سر چهارراه به قتل رسیده. قاتل کیست؟ من؟ تو؟ ما؟

در این فیلم کوتاه که پنجمین اثر فرهادی با موضوع محیط زیست است محمد نورانی مدیر تصویربرداری، علی غیاسوند صدابردار، همایون کاشانی طراح صحنه و لباس، پیمان کظیمی طراح چهره پردازی با علی عرفان فرهادی همکاری نموده اند.

فرهادی پیش از این فیلم های در، من تو ما، خویش انداز، یک قاب برای دو نفر را ساخته است و حضور در بیش از سی فستیوال داخلی و خارجی و جوایزی از جشنواره های داخلی و کانادا و آمریکا را در کارنامه دارد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از مشاور کارگردان: حمیدرضا مقدم فر، کارشناس انتظامی: سعید رستم خانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر فرهادی، بازیگران: محمود رضا فردوسی، محمد رضا طالب زاده، رضا محمدی، حمیدرضا معرفی، روزبه شفیعی، هادی دهقان، دستیاران تصویر: داوود ولد خانی، شهاب شریفی، علی کلامیان، استوری بورد: حسین فرهادی، دستیار فراوری: علی فرخنده، نویسنده و تهیه کننده: علی عرفان فرهادی.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 138

به "تصویربرداری حساس شو به سرانجام رسید، راز یک قتل سر چهارراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری حساس شو به سرانجام رسید، راز یک قتل سر چهارراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید