تساوی ناامید کننده بارسلونا مقابل والنسیا در شب پراشتباه دفاعی، پیروزی ارزشمند منچسترسیتی در زمین ساوتهمپتون

به گزارش مجله میهن 128، خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا در شب نه چندان خوب خط دفاعی، متوقف شد.

تساوی ناامید کننده بارسلونا مقابل والنسیا در شب پراشتباه دفاعی، پیروزی ارزشمند منچسترسیتی در زمین ساوتهمپتون

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا به مصاف هم رفتند که دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. لیونل مسی نیز در جریان این ملاقات رکورد پله در بیشترین گل برای یک باشگاه را شکست. بارسلونا امشب در چهارچوب رقابت های هفته چهاردهم لالیگا در استادیوم نوکمپ میزبان والنسیا بود که در انتها این بازی با نتیجه 2-2 تمام شد.

بازی بسیار آرام شروع شد و تا اواسط نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. در دقیقه 26 والنسیا می توانست توسط دنیس چریشف به گل رجحان دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان بارسا دور شد. البته داور پیش از آن اعلام خطای بازیکنان والنسیا را نموده بود. در دقیقه 29 باز هم این والنسیا بود که می توانست به گل دست پیدا کند اما ضربه خوب کارلوس سولر توسط مارک آندره تراشتگن به کرنر فرستاد شد.

با این حال روی ارسال کرنر والنسیا توانست به گل دست پیدا کند. ارسال فوق العاده کارلوس سولر با ضربه سر بهتر دیاخابی همراه بود تا نتیجه 1-0 گردد. در دقیقه 33 بارسلونا می توانست روی یک ضد حمله خوب کار را به تساوی بکشاند اما ضربه بسیار آرام آنتوان گریزمان در اختیار دروازه بان والنسیا نهاده شد.

با وجود اینکه بعد از دریافت گل بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما باز هم این والنسیا بود که می توانست در دقیقه 45 گلزنی کند اما مهار استثنایی تراشتگن روی ضربه سر مکسی گومز بلوگرانا را در بازی نگه داشت. در نخستین دقایق وقت اضافه آنتوان گریزمان با دروازه والنسیا تک به تک شد اما با خطای خوزه گایا سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی نموده و حتی او را از زمین مسابقه اخراج کند. با این حال بعد از مراجعه داور به VAR رنگ کارت به زرد تغییر کرد. لیونل مسی پشت توپ ایستاد اما ضربه او توسط خوامه مهار شد. با این حال بعد از یک کش و قوس در توپ برگشتی مسی با ضربه سر گلزنی کرد تا کار در نیمه اول با تساوی 1-1 تمام گردد.

در شروع نیمه دوم باز هم والنسیا می توانست از حریف خود پیش بیفتد اما ضربه بی دقت و دنیس چریشف از کنار دروازه بارسلونا برد. در ادامه بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفته و در دقیقه 53 به گل دوم دست یافت. رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسا با یک ضربه قیچی فوق العاده دروازه والنسیا را باز کرد تا کار 2-1 گردد. در دقیقه 55 ارسال فوق العاده لیونل مسی در دهانه دروازه با ضربه سر مارتین برایتویت همراه بود اما این توپ با بدشانسی راهی به دروازه نداشت. در دقیقه 69 اشتباه مدافعان بارسلونا کار دست این تیم داد و باعث شد مکسی رودریگز به راحتی دروازه بارسلونا را باز کند و کار را به تساوی 2-2بکشاند.

در دقیقه 79 حرکت فوق العاده فیلیپ کوتینیو می توانست به گل سوم بارسلونا منجر گردد اما ضربه خوب او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه عبور کرد. در ادامه مسابقه اگرچه بارسلونا کوشش زیادی انجام داد اما نهایتا نتوانست گلی وارد دروازه والنسیا نمایند تا کار با نتیجه 2-2 تمام گردد و دو امتیاز بسیار مهم برای شاگردان رونالد کومان از دست برود.

- منچسترسیتی در یک بازی به اصطلاح 6 امتیازی توانست پیروز گردد و خود را به مدعیان نزدیک تر کند. منچسترسیتی امشب از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس مهمان ساوتهمپتون بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود سیتیزن ها انتها یافت. مطابق انتظار منچسترسیتی کار را هجومی شروع کرد و توانست در دقیقه 16 به گل اول دست پیدا کند. حرکت خوب کوین دی بروین و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام نماینده رحیم استرلینگ همراه بود تا کار 1-0 گردد. بعد از دریافت گل ساوتهمپتون توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه منچسترسیتی ایجاد کند اما هیچ کدام از آنها به گل منجر نشد تا بازی نهایتاً در انتها نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام گردد.

در شروع نیمه دوم منچسترسیتی می توانست توسط برناردو سیلوا به گل دوم دست پیدا کند اما این بازیکن نتوانست از موقعیت خود استفاده نمایند تا کار با همان یک گل به سود سیتیزن ها دنبال گردد. در ادامه ساوتهمپتون می توانست روی یک ضد حمله خوب به گل تساوی بخش دست پیدا کند اما حمله آنها در نهایت اثری نداشت. در ادامه نیز حملات دو تیم اثری نداشت تا بازی نهایتاً با همان یک گل به سود منچسترسیتی به انتها برسد و شاگردان پپ گواردیولا به سه امتیاز مهم دست پیدا نموده باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 996

به "تساوی ناامید کننده بارسلونا مقابل والنسیا در شب پراشتباه دفاعی، پیروزی ارزشمند منچسترسیتی در زمین ساوتهمپتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی ناامید کننده بارسلونا مقابل والنسیا در شب پراشتباه دفاعی، پیروزی ارزشمند منچسترسیتی در زمین ساوتهمپتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید