تاتنهام در پی جذب ویدال

به گزارش مجله میهن 128، هافبک شیلیایی تیم فوتبال اینتر در فهرست خریدهای آینده باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.

تاتنهام در پی جذب ویدال

به گزارش خبرنگاران، روزنامه شیلیایی تِرسِرا چاپ سانتیاگو گزارش داد؛ تاتنهام در فکر به خدمت گرفتن آرتورو ویدال در انتها فصل جاری است، این در حالی است که این هافبک 34 ساله که این فصل خیلی فرصت بازی پیدا ننموده، در فکر ترک اینتر در تابستان پیش رو است.

بر اساس این گزارش؛ ویدال در پی تجربه چالشی نو در لیگ برتر انگلیس است و تاتنهام می تواند در انتها فصل او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. آنتونیو کونته که سابقه کار با این هافبک شیلیایی را در زمان حضورش در تیم های یوونتوس و اینتر را داشته و علاقه زیادی به او دارد، یک بار در مصاحبه ای درباره این بازیکن گفته بود اگر بخواهم به جنگ بروم، ویدال را با خودم خواهم برد.

هافبک پیشین تیم های بایرلورکوزن، یوونتوس، بایرن مونیخ و بارسلونا، از سال 2020 در عضویت باشگاه اینتر است و تا به امروز در 54 بازی برای نزاتزوری به میدان رفته و چهار گل زده هم به نامش به ثبت رسیده است.

او در فصل جاری هم در 24 بازی (833 دقیقه از 2160 دقیقه ممکن) فرصت همراهی تیم تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی را پیدا نموده که حاصلش دو گل زده و چهار پاس گل بوده است. او اما در سری A تنها در یک بازی در ترکیب اصلی اینتر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1630

به "تاتنهام در پی جذب ویدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام در پی جذب ویدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید