طراحی سایت: تخت سلیمان پر بازدیدترین سایت موزه آذربایجان غربی

به گزارش مجله میهن 128، در امسال تخت سلیمان تکاب پر بازدیدترین اثر تاریخی و سایت موزه استان آذربایجان غربی است.

طراحی سایت: تخت سلیمان پر بازدیدترین سایت موزه آذربایجان غربی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گفته جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بازدید از موزه های استان آذربایجان غربی افزایش چهار درصدی داشته و پربازدیدترین اثر تاریخی و سایت موزه استان در طی امسال تخت سلیمان تکاب است.

جلیل جباری اضافه کرد:

105 هزار نفر از موزه ها و سایت موزه های تحت پوشش این اداره کل در 6 ماه نخست امسال، بازدید داشتند که بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

وی در ادامه اعلام کرد که از مجموع آمار بازدیدکنندگان از موزه های استان از مجموعه تاریخی تخت سلیمان تکاب 52 هزار و 800 نفر بازدید نموده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه سه هزار و 300 نفر نیز جزو بازدیدکنندگان خارجی بودند، اضافه کرد:

یکی دیگر از پربازدیدترین سایت موزه های آذربایجان غربی کاخ موزه باغچه جوق ماکو است که در حال حاضر به علت انجام بازسازی در این مجموعه بازدید از آن مقدور نیست.

استان آذربایجان غربی دارای 11 موزه و سایت موزه شامل قره کلیسای چالدران، مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب، موزه های باستان شناسی، مردم شناسی و موزه سنگ در ارومیه، موزه باستان شناسی شهرهای خوی، نقده و میاندوآب، موزه مردم شناسی مهاباد و موزه باستان شناسی حسنلو است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1543

به "طراحی سایت: تخت سلیمان پر بازدیدترین سایت موزه آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تخت سلیمان پر بازدیدترین سایت موزه آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید