تجربه پرواز بیزینس کلاس با هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

به گزارش مجله میهن 128، در این مقاله ما قصد داریم تا شما رو با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز که یکی از پنج شرکت برتر دنیای است آشنا کنیم. به طور کلی پروازهای بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی جز پر طرفدارترین پروازها در سطح دنیای است. این شرکت دارای 111 فروند هواپیمای فوق پیشرفته است و به تمامی قاره های سراسر دنیا پرواز دارد و در زمره پنج هواپیمایی برتر دنیا قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا در هنگام خرید بلیط هواپیما، بتوانید از امکانات بی نظیر این ایرلاین بهره مند شوید.

تجربه پرواز بیزینس کلاس با هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

تاریخچه شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

در اینجا تاریخچه مختصری از شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز را در اختیارتان قرار می دهیم تا در رابطه با این شرکت بیشتر بدانید. این شرکت در سال 1947 در سنگاپور افتتاح شد و ابتدا تحت عنوان ایر ویز به فعالیت می پرداخت. اما امروزه این شرکت به نام سنگاپور ایرلاینز در سراسر جهان شناخته شده است.

این شرکت توانست در سال 2011 حدود هفده میلیون مسافر را در سراسر جهان جا به جا نماید. همچنین در سال 2010، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز به عنوان دومین شرکت عظیم هواپیمایی جهان شناخته شد و یکی از علت های آن درآمد بسیار بالایی بود که این شرکت هواپیمایی به دست آورد. همچنین بهتر است بدانید که این شرکت تنها در زمینه سیر و سفر در آسمان فعالیت ندارد. این شرکت در حقیقت، اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال سنگاپور می باشد. شرکت سیلک ایر یکی از شرکت های تابعه شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز می باشد.

این شرکت هواپیمایی به 30 مقصد مختلف در سراسر جهان خدمات پرواز چه مسافری و چه باربری دارد. یکی از موارد جالب قابل توجه در رابطه با این شرکت هواپیمایی این است که این شرکت اولین هواپیمای بوئینگ 747 را برای پروازهای تجاری بر افراز اقیانوس آرام به پرواز در آورد.

همان طور که قبلا گفته شد شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینزدارای مجهزترین ناوگان هواپیمایی جهان است و دارای ناوگان های فوق پیشرفته است. این شرکت در سال 1998 خدمات و محصولات جدیدی با ارزشی بیش از 500 میلیون دلار بر اساس استانداردهای جدید در کلاس پرواز خود ارائه داد.

همچنین این شرکت، شرکت باری سنگاپور کارگو به عنوان یکی از شرکت های تابع خود در سال 2001 تاسیس نمود. این شرکت پیشرفت های قابل توجهی نموده است. همچنین این شرکت توانست در سال 2004 با استفاده از یک فروند هواپیمای ایرباس اولین پرواز بدون توقف خود را اول به مقصد لس آنجلس و بعد به مقصد نیویورک انجام دهد و سپس این را جشن گرفت.

در سال 2016 سایت worldairlineawards، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز به عنوان سومین شرکت هواپیمایی برتر جهان معرفی کرد و در واقع این شرکت توانست از شرکت های هواپیمایی مطرح عربی سبقت بگیرد. شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز از طراحی مناسبی برای فضای سرنشینان استفاده می نماید و همچنین خدمات و غذاهای عالی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین این شرکت در طراحی سوئیت های خود، طراح مشهور فرانسوی جان جاکوس کوست استخدام کرد. این طرح ها عمدتا هم لوکس هستند و در همان حال که زیبا هستند برای مسافران راحتی نیز به همراه دارند. البته این سوئیت ها تنها مختص به هواپیماهای ایرباس A 380 است. همچنین تنوع غذایی این ایر لاین در سراسر جهان بی نظیر است و دارای کلاس های پروازی مختلفی است.

پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

در اینجا درباره پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. عمدتا در این کلاس پروازی رقابت بین شرکت های هواپیمایی بسیار زیاد است چرا که این کلاس پروازی عمدتا توسط بازرگان ها مورد استفاده قرار می گیرد از این رو خدمات بسیار خوب و مناسبی به مسافران بیزینس کلاس ارائه می گردد.

بیزانس کلاس این شرکت هواپیمایی در این کلاس پروازی سه بخش نیو بیزینس کلاس، بیزنس کلاس و رجیونال بیزینس دارد و تنها طراحی و مدل جایگاه ها است که باعث این تفاوت شده است و از نظر ارائه خدمات همگی در یک سطح هستند. به طور کلی در این گونه پروازها جایگاه ها بسیار راحت طراحی شده اند و مسافران احساس خستگی نمی نمایند. همچنین این جایگاه ها را می توان به تخت خواب تبدیل کرد و پورت های مختلفی برای اتصال به برق و بلوتوث و شارژ موبایل برای مسافران به راحتی وجود دارد. همچنین علاوه بر اینکه تنوع و کیفیت غذاهای این شرکت هواپیمایی برای همگان خوب است اما غذاهای با کیفیت بین المللی از جمله خدماتی است که در پرواز بیزینس کلاس بسیار زبانزد خاص و عام است. این شرکت از بهترین آشپزها و سرآشپزها برای تهیه غذاهایش استفاده می نماید و بهترین و با کیفیت ترین غذاها را ارائه می دهد. علاوه بر این ها کارکنان این کلاس پرواز جز بهترین ها هستند و بهترین خدمات را ارائه می دهند و در هر زمان از پرواز در خدمت مشتریان هستند. می توان به طور کلی گفت که بیشتر مسافرانی که قصد پرواز با کلاس بیزینس را دارند اغلب شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز را به دلیل خدمات و رفاهی که دارد انتخاب می نمایند.

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 857

به "تجربه پرواز بیزینس کلاس با هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه پرواز بیزینس کلاس با هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید