بازسازی ساختمان: تاریخ انتشار بازسازی بازی خانه مردگان برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد

به گزارش مجله میهن 128، با انتشار بازسازی بازی The House of the Dead به وسیله کمپانی Forever Entertainment و استودیوی مگاپیکسل (MegaPixel)، بسیاری توانستند بار دیگر اثری خاطره انگیز از دوران دستگاه های آرکید را تجربه نمایند. اگرچه این بازی در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد، اما به نظر می رسد که قرار است برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر گردد.

بازسازی ساختمان: تاریخ انتشار بازسازی بازی خانه مردگان برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

با اینکه هنوز اعلامیه رسمی آن منتشر نشده است، اما ناشر بازی به سهامداران خود اعلام نموده که این بازسازی برای پلتفرم های ذکر شده و سرویس گوگل استیدیا در تاریخ 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) با قیمت 24.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که The House of the Dead: Remake از جوی کان های نینتندو سوییچ و موشن کنترل برای شبیه سازی تجربه بازی روی دستگاه های آرکید استفاده می نماید، بنابراین باید دید که چگونه روی پلتفرم های دیگر قرار است اجرا گردد. البته گفته شده که در نسخه بازسازی شده قابلیتی وجود دارد که امکان استفاده از کنترلرهای معمولی را فراهم می نماید. با این حال باید دید این که این ویژگی در عمل چگونه خواهد بود.

خانه مردگان یک بازی آرکید تیراندازی و ترسناک است که به وسیله سگا در سال 1997 منتشر شد. این اولین بازی از این مجموعه است و در آن بازیکنان نقش مأمور توماس روگان و جی را در کوشش برای مبارزه با محصولات آزمایش های خطرناک و غیرانسانی دکتر کورین، دانشمندی دیوانه، بر عهده می گیرند. خانه مردگان همراه با رزیدنت اویل، با محبوبیت بازی های ویدیویی زامبی محور و بعلاوه محبوبیت مجدد زامبی ها در فرهنگ عامه از اواخر دهه 90 میلادی به بعد، از مجموعه هایی بودند که منجر به افزایش علاقه مردم به فیلم های زامبی محور در دهه 2000 شدند. House of the Dead بعلاوه با معرفی زامبی هایی که سریع بودند و در فیلم های زامبی محور و بازی های ویدیویی دهه 2000 تا حد زیادی محبوب شدند، شناخته می گردد.

لازم به ذکر است که بازسازی خانه مردگان طبق گزارش ها روی موتور بازی سازی یونیتی توسعه داده است. موتوری که این استودیو در گذشته برای بازسازی بازی کلاسیک Panzer Dragoon از آن استفاده نموده است. این بازسازی تنها یک ارتقای گرافیکی ساده نیست و شامل چندین انتها مختلف، قابلیت پشتیبانی از دو بازیکن به صورت لوکال و اچیومنت های مختلف می گردد. از طرفی حالت محبوب فتو مود و یک بخش تازه که در آن بازیکنان با انبوهی از زامبی ها درگیر می شوند هم وجود دارد. در نهایت علاوه بر سلاح های تازه، بخشی با نام گالری در بازی گنجانده شده که در آن می توانید نگاهی به دشمنان عادی و باس های مختلف داشته باشید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1667

به "بازسازی ساختمان: تاریخ انتشار بازسازی بازی خانه مردگان برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: تاریخ انتشار بازسازی بازی خانه مردگان برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید