ویلاهای لوکس در استانبول

به گزارش مجله میهن 128، استامبول شهری در قلب کشور ترکیه است که هر سال به دلایل متعددی که دارد، گردشگران بسیار زیادی را از همه جای دنیا به سمت خود جذب می نماید. یکی از مهم ترین دلیل های آن، وجود ویلاهای استانبول است که باعث شده انتظارات هر توریستی را با هر سلیقه ای بر طرف کند.

ویلاهای لوکس در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

اگر قصد خرید تور استانبول را دارید، در این مقاله شما را با برترین ویلاهای لوکس در استانبول بیشتر آشنا می کنیم، تا شما عزیزان طبق سلیقه خود راحت تر در خصوص انتخاب محل اقامتتان در استانبول تصمیم بگیرید، با ما همراه باشید.

10 ویلای لوکس در استانبول

ساپانجا

وقتی وارد این اقامتگاه مجلل وشیک در فاتح شوید، اولین چیزی که شما را شگفت زده می نماید ومورد توجه شما قرارمی گیرد، باغ عظیم و با شکوه آن است. در این ویلای عالی شما با مسجد، 500 متر و با ستون کنستانتین، فقط 800 متر فاصله دارید.

یکی دیگر از ویژگی های این ویلای لوکس، کارمندان وپرسنل چند زبانه آن است، شما به راحتی می توانید با آن ها صحبت کنید ونگرانی جهت مشکل در ارتباط نخواهید داشت. از امکانات دیگر این ویلا می توان به سیستم گرمایشی، پارک آبی و پارکینگ امن آن اشاره نمود.

ویلای سلطان احمد (CNR )

یکی دیگر از ویلاهای استانبول، ویلا cnr Apart Sultanahmet است. این ویلا با اتاق هایی با منظره ها زیبای دریایی وآشپزخانه ای آرام و مجهز از مهمانان خود پذیرایی می نماید، حتی وای فای رایگان و کباب بز کره ای هم در اختیار آن ها میگذارد واز این جهت مهمان هایی که در طول زمان مسافرت خود در این اتاق ها اقامت می نمایند بسیار راضی هستند. فاصله این ویلا با مسجد آبی 500 متر است.

شایان ذکراست که این ویلا از ویلاهای استانبول ازتهویه مطبوع کامل، اتاق ها وشیشه های ضد صدا برخوردار است و بعلاوه باربیکیو درمحیط باز و امکانات شاتل رایگان فرودگاهی از دیگر خدمات این ویلا است.

ویلا دریا، از برترین ویلاهای استانبول

این ویلا که یکی از برترین ویلاهای لوکس در استانبول است اتاق هایی زیبا که همه رو به دریای آبی است را در خدمت شما علاقه مندان به سفر در این شهر می گذارد. ویلا در طبقه همکف قرار گرفته است و تنها فاصله 30 کیلومتری با گنبد دارد.

این ویلا، باغ محیط بیرون را هم در اختیار مهمانان خود قرارمی دهد تا شما لذت بیشتری از قشنگی های این شهر ببرید ، و استراحت کنید. ویلا دریا امکاناتی نظیر 3 اتاق خواب، آشپزخانه ای مجهز و تلویزیون تمام صفحه تخت، تراس، وای فای، پارکینگ مجانی، پرسنل مسلط به چند زبان دارد.

ویلا تازه عمارت

اگر علاقه مند به رفتن متعدد به بازارهای استانبول هستید این ویلا از ویلاهای استانبول می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، زیرا این ویلا فقط 1.4 کیلومتر با بازار عظیم استانبول فاصله دارد، بعلاوه برای از دست ندادن تماشای موزه باستان شناسی استانبول و ستون کنستانتین این ویلا را برگزینید، زیرا با طی کردن تنها 700 متراز این ویلا به موزه خواهید رسید. اتاق های این ویلا 6 اتاق و 6 حمام دوش آب هم دارد. پرسنل و کارمندان این ویلا بسیار مودب ومسلط به چند زبان هستند.

ویلا بسفرکوناک استانبول

در فاصله 250 متری از بسفر، یک ویلا از ویلاهای استانبول وجود دارد، منظره های که از تراس این ویلا خواهید دید بسیار دلنشین و هیجان انگیز است. این ویلای دلپذیر که از یک مهمان سرا برخوردار است بازسازی شده است و باغ سرسبز و شادابی دارد که ساعت ها می توان در آن نشست و لذت برد. اگر با دوستان خود به ویلاهای استانبول سفر می کنید، این ویلا برای اقامت عالیست چون یک محدوده نشینمن را برای گپ زدن با دوستانتان فراهم نموده است و آب وهوایی بسیار خوب را با تهویه مطبوع برای شما به ارمغان می آورد. نکته بسیار مهم آن این است که شما می توانید حیوانات خانگی خود را به این ویلا بیاورید. مانند ویلاهای دیگر همه امکانات رفاهی دیگر، مثل اتاق های ضد صدا، وای فای رایگان، پارکینگ و…… را دارد. این ویلا شامل 4 اتاق و 2 حمام و باربیکیو در تراس است.

ویلا Green Life Butik Otel

این ویلای محبوب که یکی از مجذوب کننده ترین ویلاهای استانبول بخاطرداشتن استخرهای اختصاصی و باغ همواره دردسترس است، تنها30 متر از برج های دوشیزه فاصله دارد، دارای یک اتاق برای نشینمن، شاتل فرودگاه واتاق خوابی با تلویزیون است. شما می توانید اوقات خوش خود را دراستخرهای شنا و صحبت با دوستانتان در منطقه پذیرایی در ساحل سپری کنید.

ویلای بانو در استانبول

یکی دیگر از ویلاهای استانبول، ویلای بانو استانبول است، چرا که یکی از لوکس ترین و معروف ترین ویلاهای استانبول به تعداد می رود و از امکانات بی نظیری بهره مند است. شامل امکانات شیک و فوق العاده ای مانند زمین بازی تنیس، تراس خصوصی، تجهیزات باربیکیو، وان آبگرم، جکوزی و… است که قطعا هزینه کردن در این ویلا بسیار ارزشمند است زیرا اوقات بسیار عالی را در آن خواهید داشت.

خانه های ییلدیریم، از مجذوب کننده ترین ویلاهای استانبول

از ویلاهای استانبول می توان به خانه های ییلدیریم اشاره نمود که فاصله آن با برج های دوشیزه، 13کیلومتر و کاخ 16 کیلومتر است. اگربا بچه ها خود به ویلاهای ترکیه می روید و نگران هستید که با وجود آن ها نتوانید بسیاری از مکان ها و جاهای دیدنی و مجذوب کننده شهر استانبول را مشاهده کنید، این ویلا انتخابی خوب و عالی برای شماست، زیرا خدمات نگهداری از کودک هم شامل امکانات این ویلا است و به راحتی می توانید بچه ها خود را در اتاق های بازی این ویلا قراردهید. این ویلا امکاناتی هچون وای فای رایگان، دوچرخه و مرکزآبگرم هم دارد.

خانه Beyaz Konak an Ajwa

حمام و سونای ترکی که در این ویلا وجود دارد، باعث معروفیت آن شده است، یکی دیگر از ویژگی های این ویلا باغ بسیار زیبای آن است که در اختیارهمه مهمانان این ویلا است. این ویلا شامل اتاق هایی با حمام ها و امکانات خدماتی بهداشتی رایگان است. آشپزخانه هایی مجهز دراین مکان لاکچری هست که می توان به راحتی درآن آشپزی کرد.

تراس ویلا در استانبول

آخرین ویلای معرفی شده از ویلاهای استانبول تراس ویلا نام دارد که فاصله آن با گنبد Sinan Erden 27 کیلومتر است. این ویلا با تراس فوق العاده زیبای خود از برترین ویلاهای لوکس در استانبول است. امکانات بسیار خوب و عالی همانند باربیکیو، 2 خواب، آشپزخانه مدولار، پارکینگ ووای فای رایگان و از همه مهم تر رستوران عالی و چندمنظوره شامل این تراس ویلا می گردد.

منبع: دلتابان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1374

به "ویلاهای لوکس در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلاهای لوکس در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید