برترین خطوط هوایی 2019 معرفی شدند ، رتبه اول قطر؛ رتبه پنجم امارات

به گزارش مجله میهن 128، شرکت هوایی Qatar Airways در سال 2019 توانست عنوان بهترین شرکت هوایی را کسب کند. اما این تنها خطوط هوایی برتر در سطح جهانی نیست.

برترین خطوط هوایی 2019 معرفی شدند ، رتبه اول قطر؛ رتبه پنجم امارات

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

خبرنگاران - در اینجا به آنالیز بعضی از این خطوط هوایی ممتاز می پردازیم.

1. Qatar Airways

در یک زمان نسبتا کوتاه، خطوط هوایی قطر (Qatar Airways) توانست به بیش از 140 مقصد گوناگون در دنیا پروازی در سطح خدمات برتر و عالی ارائه دهد که باعث شد تا این پرواز به بهترین در دنیا تبدیل گردد. این خطوط هوایی سفرهای تجاری و تفریحی به سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا ارائه می دهد.

2. سنگاپور Airlines

شرکت هواپیمایی سنگاپور یکی از مشهورترین برندهای مسافرتی در سراسر دنیا است و دارای نمادها و برچسب های مختلف در سطح بین المللی بوده که استانداردهای بالایی از خدمات را که مشتریان انتظار دارند، به آنها ارائه می نماید.

3. ANA AII Nippon Airways

خطوط هوایی ANA AII Nippon بزرگترین شرکت هوایی در ژاپن است که در سال 1952 تاسیس شد و در بیش از 80 خط بینالمللی و بیش از 110 خط داخلی پرواز ارائه می نماید. باشگاه مشتریان ثابت این شرکت هوایی بیش از 29 میلیون عضو دارد و همچنین بزرگترین اپراتور Boeing 787 است.

4. Cathay Pacific Airways

ناوگان هوایی 200 عددی Cathay Pacific که در هنگ کنگ قرار گرفته است به بیش از 200 کشور آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی پرواز ارائه می دهد. همچنین Cathay Pacific عضو اصلی و مبتکر اتحاد دنیای Oneworld است.

5. Emirates

شرکت امارات که در سال 1985 تاسیس شد، فقط با دو هواپیما از دبی آغاز به کار کرد و اکنون ناوگان هوایی آن به بیش از 230 هواپیما در 140 مقصد و 80 کشور می رسد. شبکه پروازی امارات روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است و هر هفته حدود 1500 پرواز شش قاره را طی می نمایند.

منبع : worldairlineawards

منبع: چمدان
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 438

به "برترین خطوط هوایی 2019 معرفی شدند ، رتبه اول قطر؛ رتبه پنجم امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین خطوط هوایی 2019 معرفی شدند ، رتبه اول قطر؛ رتبه پنجم امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید