برای مردن وقت نیست ، جیمز باند در آستانه مرگ

به گزارش مجله میهن 128، بیست و پنجمین فیلم از مجموعه سینمایی جیمز باند آوریل 2020 با نام برای مردن وقت نیست روی پرده سینماهای دنیا می رود.

برای مردن وقت نیست ، جیمز باند در آستانه مرگ

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، رونمایی از نام اصلی جیمز باند 25 با انتشار ویدئویی 30 ثانیه ای در صفحه های رسمی توییتر و یوتیوب جیمز باند انجام شد؛ فیلمی که دانیل کریگ را در آخرین هنرنمایی به نقش مامور مخفی 007 به تصویر می کشد. این ویدئو تا امروز فقط در توییتر بیش از 2.4 میلیون بار دیده شده است. صفحه رسمی جیمز باند در این شبکه اجتماعی 480 هزار دنبال نماینده دارد.

برای مردن وقت نیست تازه ترین فیلم از مجموعه جیمز باند پس از اسپکتر است و ابتدا قرار بود دنی بویل روی جایگاه کارگردانی آن بنشیند اما این فیلمساز برنده اسکار سال گذشته به دلیل داشتن اختلاف با تهیه نمایندگان از پروژه کنار کشید و کری فوکوناگا جانشین او شد. این کارگردان 42 ساله آمریکایی سابقه ساختن فیلم تحسین شده جانوران بدون کشور و سریال پربیننده کارآگاه حقیقی را در کارنامه دارد.

کریگ که برای پنجمین و آخرین بار نقش جیمز باند را در این مجموعه ایفا می نماید، از فیبی والر-بریج دعوت کرد تا دستی سر و روی فیلمنامه بکشد و کمی به شوخی های آن اضافه کند. والر-بریج 34 ساله خالق و یکی از بازیگران اصلی سریال کمدی فلیبگ است که دو فصل آن در سه سال اخیر از شبکه بی بی سی روی آنتن رفته است.

از دیگر بازیگران پروژه جنجالی و نفرین شده برای مردن وقت نیست می توان به رالف فاینس، کریستف والتس در نقش بلافیلد، روری کینیر، بن ویشا و لیا سیدو اشاره نمود. ضمن اینکه رامی ملک، بازیگر برنده اسکار و لاشانا لینچ، ستاره کاپیتان مارول هم دیگر نقش های اصلی را در جیمز باند 25 ایفا می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 52

به "برای مردن وقت نیست ، جیمز باند در آستانه مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مردن وقت نیست ، جیمز باند در آستانه مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید