ببینید؛ بسته های الحاقی فاینال فانتزی 16 معرفی شدند

به گزارش مجله میهن 128، در جریان رویداد گیم اواردز، دو بسته الحاقی پولی بازی فاینال فانتزی 16 به صورت رسمی معرفی و نشان داده شد. یکی از این بسته های الحاقی که Echoes of the Fallen نام دارد، هم اکنون منتشر شده است.

ببینید؛ بسته های الحاقی فاینال فانتزی 16 معرفی شدند

در حین برگزاری گیم اواردز 2023، اسکوئر انیکس با نمایش تریلر تازهی از این دو بسته الحاقی رونمایی کرد. این دو بسته الحاقی همانند بازی اصلی در حال حاضر فقط برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس خواهند بود و حداقل تا سرانجام 2024 برای دیگر پلتفرم ها عرضه نمی شوند.

نام بسته الحاقی اول Echoes of the Fallen است که اکنون در پلی استیشن استور (فروشگاه دیجیتال پلی استیشن) برای خریداری در دسترس است و می توانید آن را همین الان بازی کنید. با این حال، بسته الحاقی دوم که با نام The Rising Tide شناخته می گردد، برای عرضه در بهار سال 2024 در نظر گرفته شده است. اگرچه بسته الحاقی اول با 10 دلار به صورت مجزا قابل خریداری است اما در صورتی که قصد خریداری هر دو بسته الحاقی را داشته باشید، می توانید با خرید اکسپنشن پس (Expansion Pass) فاینال فانتزی 16 هر دو بسته الحاقی را با تخفیف و با قیمت 24.99 دلار بخرید.

بسته الحاقی Echoes of the Fallen داستان، مبارزات، سلاح ها، لوازم جانبی، محدودیت سطح (level) تازهی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. ماجرای Echoes of the Fallen دقیقاً قبل از نبرد نهایی بازی آغاز می گردد چراکه کریستال های عجیب و تاریک در بازار سیاه آغاز به گردش می نمایند. بازیکنان در طول تحقیقات خود، کلایو و همراهانش را دنبال می نمایند و با گروهی از تاجران مشکوک روبرو می شوند که آن ها را به یک برج متروکه سقوط نموده به نام Sagespire راهنمایی می نمایند و آن ها را با رازهای وحشتناکی که در آنجا در انتظارشان است، روبرو می نمایند.

آیتم های ویژه برای پاداش خرید بسته الحاقی Echoes of the Fallen یا اکسپنشن بازی در نظر گرفته شده است که شامل موارد جذابی می گردد. یکی از این پاداش ها شمشیر Buster Sword معروف است که به شما اجازه می دهد در این بازی از شمشیر نمادین و مشهور کلایو استرایف (قهرمان بازی فاینال فانتزی 7) بهره ببرید.

دومین بسته الحاقی فاینال فانتزی 16 یعنی The Rising Tide، کلایو را به یک منطقه کاملاً تازه به نام میسیدیا (Misidia) می برد و بالاخره همان طور که انتظار می رفت در این منطقه با آیکان (Eikon) گمشده یعنی لوایتن (Leviathan) روبرو خواهید شد. در این تریلر می بینیم که کلایو با توانایی های تازهی در برابر گروهی از Tonberries - موجودی محبوب از سری فاینال فانتزی - مبارزه می نماید.

شما می توانید تریلر و تصاویر منتشرشده از این دو بسته الحاقی را در پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1908

به "ببینید؛ بسته های الحاقی فاینال فانتزی 16 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بسته های الحاقی فاینال فانتزی 16 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید