اینزاگی: هیچکس باور نمی کرد از اینتر، ناپولی و فیورنتینا بالاتر باشیم

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال میلان از توقف تیمش در خانه برابر فیورنتینا در چارچوب دیدارهای هفته هشتم سری A ایتالیا ابراز تأسف کرد اما عملکرد دفاعی تیمش را در این بازی قابل قبول دانست.

اینزاگی: هیچکس باور نمی کرد از اینتر، ناپولی و فیورنتینا بالاتر باشیم

به گزارش خبرنگاران، فیلیپو اینزاگی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر فیورنتینا در استادیوم سن سیرو که در آن روسونری تا دقیقه 65 از میهمان خود پیش بود، اعتراف کرد که حسرت دو امتیاز از دست رفته را می خورد اگرچه دلایلی برای راضی بودن از این نتیجه هم وجود دارد.

مهاجم پیشین روسونری که تیمش اکنون با 15 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی سری A قرار گرفته است، در انتها مصاف شاگردانش با مردان وینچنزو مونتلا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: نتیجه ای که رقم خورد ما را کمی ناراحت کرد اما کسب چنین نتیجه ای برابر تیمی مانند فیورنتینا که از ابتدای فصل در پی تصاحب صندلی سوم جدول بوده، آنقدر هم بد نیست.

اینزاگی اضافه نمود: بازی متعادلی در جریان بود اما چند چیز بود که من از بابت آنها متأسفم. به طور مثال گلی که حریف از یک توپ مرده توسط ایلیچیچ به ثمر رساند. ما پیش از این بازی دو برد متوالی کسب نموده بودیم و تا کسب سومین پیروزی هم فاصله زیادی نداشتیم. با این حال فکر می کنم که میلان در این بازی بهترین نمایش دفاعی اش در این فصل را به نمایش گذاشت.

سرمربی روسونری اعلام کرد: دلایل فراوانی وجود دارد که از عملکرد تیمم در این بازی راضی باشم اما گلی که ما در این بازی خوردیم نتیجه دفع توپ ناقص بازیکنان مان در میانه میدان بود. از حالا به بعد باید برای بازی بعدی خود که برابر کالیاری است، تمرکز کنیم و می دانیم که در آن بازی کار آسانی نداریم.

در بازی برابر فیورنتینا، مونتلا ترجیح داد فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی تیمش را نیمکت نشین کند و به ژرمی منز میدان بدهد اما او تأکید کرد که دلیل این تصمیم نارضایتی از عملکرد ضعیف تورس در بازی های اخیر روسونری نبوده است.

اینزاگی توضیح داد: تورس دقیقاً همان شرایطی را دارد که ما از او انتظار داریم. او به کمی زمان احتیاج دارد. من برای این بازی می با یست گزینه هایم را انتخاب می کردم و این بار منز را ترجیح دادم و او هم عملکرد خوبی داشت، ضمن اینکه فکر می کردم که مقطع انتهای بازی زمان خوبی برای تورس است که روند بازی را به سود ما تغییر دهد.

اینزاگی در انتها گفت: اگر کسی پیش از فصل می گفت که ما پس از گذشت هشت هفته از لیگ بالاتر از ناپولی، اینتر و فیورنتینا قرار خواهیم داشت، شاید هیچکس حرفش را باور نمی کرد اما این اتفاقی است که اکنون اتفاق افتاده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 170

به "اینزاگی: هیچکس باور نمی کرد از اینتر، ناپولی و فیورنتینا بالاتر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: هیچکس باور نمی کرد از اینتر، ناپولی و فیورنتینا بالاتر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید