ایرلاین های مناسب برای سفر با حیوانات خانگی

به گزارش مجله میهن 128، سفر کردن با حیوانات خانگی می تواند دردسرهای خاص خودش را داشته باشد که در بدترین شرایط به مرگ حیوان ختم می شود. در داستان های اخیر درباره مرگ سگ ها به هنگام پرواز، فکر سفر کردن با حیوان خانگی ممکن است خیلی خوشایند و اطمینان بخش نباشد؛ اما برخی ایرلاین ها هستند که وقتی پای پرواز با حیوانات باشد، بسیار مجهز هستند و به لطف باکس های حمل مناسب، طیف وسیعی از حیوانات را جا به جا می کنند. در این راهنما به معرفی 10 ایرلاین برتر که برای جا به جایی حیوانات خانگی مناسب هستند پرداخته ایم و شرایط، نرخ ها و سیاست هایشان را بررسی خواهیم کرد.

ایرلاین های مناسب برای سفر با حیوانات خانگی

ایر فرانس

در پروازهای ایرفرانس، می توانید سگ یا گربه ای که کمتر از 7.7 کیلوگرم وزن دارد را با تأییدیه قبلی از خدمات مشتریان، داخل کابین ببرید. نرخ این سرویس بسته به نوع پروازتان از 35 تا 234 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

بریتیش ایرویز

در پروازهای معمولی بریتیش ایرویز تنها سگ های امداد رسان اجازه ورود به کابین و پرواز رایگان را دارند. در پروازهای شرکت های وابسته مانند اپن اسکایز (OpenSkies) و سان ایر (SUN-AIR) سگ ها و گربه های به وزن کمتر از 6 کیلو اجازه پرواز داخل کابین را دارند و برای این کار باید 196 دلار بابت هر حیوان هزینه پرداخت کنید.

لوفتهانزا

سگ ها، گربه ها و خرگوش های زیر 7/7 کیلوگرم می توانند در پروازهای ایرلاین لوفتهانزا داخل کابین وارد شوند. قیمت ها هم بسته به نوع پرواز از 58 تا 193 دلار متغیر خواهد بود.

ترکیش ایرلاینز

سگ ها، گربه ها، طوطی ها، قناری ها و سهره طلایی، حیواناتی هستند که مسافران می توانند با خود داخل کابین خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز ببرند و هزینه آن ها جزو هزینه های اضافه بار چمدان حساب می شود.

ایژین ایرلاینز

سگ ها، گربه ها و موش خرماهای زیر 7/7 کیلوگرم را می توانید در پروازها ایژین ایرلاینز با خود داخل کابین ببرید. اگر برای این کار باکس مخصوص ندارید، خود ایرلاین آن را در فرودگاه در اختیارتان خواهد گذاشت. هزینه های این سرویس از 23 تا 199 دلار بسته به نوع پروازتان متغیر هستند.

ایروفلوت

حیوانات خانگی و اهلی مانند سگ ها، گربه ها و پرنده هایی که زیر 7.7 کیلوگرم وزن داشته باشند را می توانید در پروازهای ایرلاین ایرفلوت با خود داخل کابین ببرید. سایر حیوانات هم اگر اهلی باشند اجازه ورود به کابین را دارند. نرخ این سرویس را بر اساس اضافه بار چمدان حساب می کنند.

ایر اروپا

سگ ها، گربه ها، ماهی، لاکپشت آکواریومی، برخی جوندگان مانند همستر، خوکچه هندی و خرگوش های کوچک یا پرندگان (به جز پرندگان شکاری) اجازه ورود به کابین را دارند. هزینه این خدمات از 27 تا 165 دلار بسته به نوع پرواز متغیر است.

ووئلینگ

در پروازهای ووئلینگ (Vueling) سگ ها، گربه ها، پرندگان (به جز پرندگان شکاری)، ماهی، لاکپشت آبی و خشکی با هزینه ای بین 35 تا 52 دلار بسته به نوع پرواز، اجازه ورود به داخل کابین را دارند.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 816

به "ایرلاین های مناسب برای سفر با حیوانات خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین های مناسب برای سفر با حیوانات خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید