ایران - بحرین پس از 2347 روز، دو کاپیتان چهره شاخص تیم ملی

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در ملاقاتی مهم و حساس امشب در منامه به مصاف بحرین می رود که تنها پیروزی در این ملاقات است که می تواند این تیم را به صعود به عنوان تیم اول گروه سوم امیدوار نگه دارد.

ایران - بحرین پس از 2347 روز، دو کاپیتان چهره شاخص تیم ملی

این بازی در حالی برگزار می شو که ملاقات دو تیم در مرحله رفت این مسابقات با یک پنالتی به سود بحرین سرانجام یافته بود و فاصله امتیازی دو تیم هم 3 امتیاز است. پیروزی در این ملاقات حداقل تیم ملی ایران را از بحرین پیش می اندازد تا ملاقات مستقیم با عراق تکلیف صعود را تعیین کند.

از بین بازیکنان فعلی تیم ملی ایران احسان حاج صفی و کریم انصاریفرددو بازیکنی هستند که سابقه گل زدن به بحرین را دارند و اگر به جز این دو هر کدام از بازیکنان دیگر تیم ملی پیروز به گلزنی شوند، اولین گل ملی آنها به این تیم است.

حاج صفی که در ملاقات نخست تیم ملی مقابل کامبوج فرصت بازی پیدا نکرد، در سال 93 و در چارچوب جام ملت های آسیا 2015 در دقیقه 45 ملاقاتی که در روز 21 دی برگزار گردید دروازه بحرین را باز کرد تا تیم ملی ایران با این گل و گل مسعود شجاعی که در دقیقه 71 به ثمر رسید، بحرین را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد؛ که این آخرین پیروزی ایران مقابل بحرین است که از آن دقیقا 2347 روز می گذرد.

حاج صفی که 6 سال 5 ماه و 7 روز قبل دروازه بحرین را در سن 25 سالگی باز نموده بود، امروز در سن 31 سالگی کاپیتان تیم ملی ایران است و اگر فرصت حضور در این ملاقات را پیدا کند، تنها بازیکن تیم ملی کشورمان خواهد بود که تجربه گل زدن به حریف امشب را دارد.

کریم انصاریفرد هم که در ملاقات برابر هنگ کنگ از ابتدا نیمکت نشین بود پس از حضور در زمین و بستن بازوبند کاپیتانی پیروز شد یکی از گل های ایران را وارد دروازه حریف کند.

ملاقات تیم های ایران و بحرین از ساعت 21 امشب در منامه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1290

به "ایران - بحرین پس از 2347 روز، دو کاپیتان چهره شاخص تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران - بحرین پس از 2347 روز، دو کاپیتان چهره شاخص تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید