تور ارزان ایتالیا: ایتالیا خواستار شفاف سازی درباره عینک فیس بوک شد

به گزارش مجله میهن 128، سازمان حفاظت از داده ایتالیا از فیس بوک می خواهد درباره عینک هوشمندی که به تازگی عرضه نموده است، شفاف سازی کند.

تور ارزان ایتالیا: ایتالیا خواستار شفاف سازی درباره عینک فیس بوک شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سازمان حفاظت از داده های ایتالیا روز گذشته از فیس بوک خواست توضیحاتی درباره عینک هوشمند تازه خود ارائه کند تا همخوانی آن با قوانین حریم خصوصی آنالیز گردد.

فیس بوک با همکاری شرکت ری بن عینک هوشمندی را ابداع نموده که به کاربران اجازه می دهد به موسیقی گوش نمایند، تماس های تلفنی را پاسخ دهند یا عکس و ویدئو کوتاه ثبت و آن را از طریق یک اپ مخصوص در سرویس های فیس بوک به اشتراک بگذارند.

سازمان حفاظت از اطلاعات ایرلند بر فعالیت های فیس بوک در اتحادیه اروپا نظارت می نماید. به همین دلیل سازمان گارانته (Garante) ایتالیا که وظیفه حفاظت از داده ها در این کشور را برعهده دارد، مذاکراتی با کمیسیونی حفاظت از اطلاعات ایرلند انجام داده تا از فیس بوک درباره محصول تازه توضیحاتی بخواهد.

سازمان حفاظت از داده ایتالیا می خواهد از اقدامات فیس بوک برای حفاظت مردم و به خصوص بچه هایی که فیلمبرداری می شوند، سیستم هایی که برای جمع آوری داده ها به طور ناشناس به کار می فرایند و بعلاوه ویژگی هایی مانند دستیار صوتی متصل به عینک، آگاه گردد.

سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای در این باره می گوید: می دانیم که مردم سوالات زیادی درباره فناوری های تازه دارند، بنابراین قبل از عرضه عینک با سازمان حفاظت از اطلاعات ایرلند همکاری هایی در زمینه اشتراک گذاری اقدامات صورت گرفته برای حفظ حریم خصوصی در طراحی محصول و قابلیت های آن انجام دادیم.

وی اضافه نمود: ما جوابگوی سئوالات سازمان حفاظت از داده ایتالیا و آماده همکاری با رگولاتورهای دیگر در سراسر اروپا هستیم.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1395

به "تور ارزان ایتالیا: ایتالیا خواستار شفاف سازی درباره عینک فیس بوک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: ایتالیا خواستار شفاف سازی درباره عینک فیس بوک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید