اقدام بزرگ فدراسیون والیبال برای بانوان مهاجر افغان

به گزارش مجله میهن 128، تهران (پانا) - فدراسیون والیبال ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و وظایف حقوق بشری، بنا به درخواست فدراسیون افغانستان تیم منتخب بانوان مهاجر مقیم ایران تشکیل می دهد.

اقدام بزرگ فدراسیون والیبال برای بانوان مهاجر افغان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی تیم ملی بانوان افغانستان در ماه مارس (11 اسفند تا 10 فروردین) در این کشور برگزار می شود.

فدراسیون والیبال ایران بنا به درخواست فدراسیون والیبال افغانستان و در راستای مسئولیت اجتماعی و وظایف حقوق بشری، تیم منتخب بانوان مهاجر افغانستانی مقیم ایران را تشکیل می دهد تا در مسابقات والیبال انتخابی تیم ملی بانوان این کشور شرکت کنند.

بر این اساس، با همکاری مربیان بومی و هماهنگی هیات والیبال استان های فارس، خراسان جنوبی، شمالی و رضوی، کرمان، خوزستان، تهران و قم، استعدادیابی در بین بانوان والیبالیست مهاجر افغانستانی مقیم ایران انجام خواهد شد تا نفرات برتر به اردوی آماده سازی تیم منتخب دعوت شوند.

در ادامه این فرایند، دو اردوی هفت روزه انتخابی و آماده سازی در تهران تشکیل خواهد شد تا تیم منتخب بانوان مهاجر افغانستانی مقیم ایران، آماده اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان افغانستان شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1088

به "اقدام بزرگ فدراسیون والیبال برای بانوان مهاجر افغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام بزرگ فدراسیون والیبال برای بانوان مهاجر افغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید