افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران است

به گزارش مجله میهن 128، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با ایثارگران گفت: افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران است .

افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات چهره به چهره با 87 تن از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که سه شنبه هشتم مهر ماه در ستاد استان انجام گرفت طی گفتگویی به سایت ایثار با بیان اینکه فراهم کردن بستر مناسب برای خدمت به ایثارگران یکی از موثرترین شیوه های خدمت رسانی به ایثارگران محسوب می گردد گفت: همه ما باید شناخت و آگاهی خود را نسبت به مسائل جامعه معزز ایثارگری بالا برده و در فرایند آسان سازی و بهبود خدمات، تلاش مضاعفی انجام دهیم .

مظلومی با اشاره به مدیریت در برنامه ها، یکپارچه سازی و تصمیم گیری در امور گفت: توانمند سازی، بروز خلاقیت، نوآوری و تسلط بر پاسخگویی، زمینه دسترسی ایثارگران عزیز به خدمات بهینه را محقق خواهد کرد .

مدیر کل بنیاد مازندران افزایش رضایتمندی را از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران دانست و بیان نمود: تکریم ارباب رجوع، گشاده روئی، درک متقابل، تسریع بر بهبود خدمات، پیگیری مطالبات، از عناصر کارآمدی برای ارائه یک خدمت خوب و شایسته به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به حساب می آید .

مظلومی با تأکید بر اینکه خدمت به ایثارگران باید با ایثار اجتماعی، نیت الهی و خدایی همراه باشد گفت: خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان از بهترین و با فضیلت ترین خدمات و ارزش ها است. وی اضافه نمود: همه ما باید مراقب باشیم تا از خدمت به ایثارگران عزیز، غافل نشویم .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران شرح داد: در این ملاقات عمومی درخواست های ایثارگران در حوزه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، وام مسکن، تسهیلات رفاهی، درمان، بیمه ای، شرایط برخورداری جانبازان از حق معیشت و پرستاری، امور تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر و امور حقوقی مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار گرفته است .

وی اظهار کرد: به منظور تسهیل در فرایند خدمات و پاسخگویی به موقع به مسائل، ملاقات عمومی با ایثارگران گرانقدر همزمان در 22 شهرستان مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار شده است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 837

به "افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید