افتتاح 24 واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران/بوشهر 24 واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر به همت انجمن خیرین مسکن ساز تأمین اعتبار و اهدایی زمین از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار 2میلیارد و152 میلیون تومان و زیربنای مفید 1648مترمربع در12 بلوک 2واحدی افتتاح شد.

افتتاح 24 واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر

استاندار بوشهر در آیین افتتاح 24 واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر از سوی انجمن خیران مسکن ساز استان با قدردانی از اقدام ارزشمند این نهاد در تأمین مسکن محرومان اظهار کرد: از همکاری بنیاد مسکن و دیگر دستگاه ها در تسریع ساخت این واحدهای مسکونی قدردانی می گردد.

احمد محمدی زاده باتأکید بر حمایت انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر بیان نمود: خیران مسکن ساز تمام وقت و عمر خود را در حل مسائل محرومان جامعه بدون هیچ چشم داشت دنیوی می گذارند که حمایت از این قشر مورد تأکید است.

وی خدمات خیران مسکن ساز را با روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی را مورد ستایش قرار داد و اضافه کرد: یاری و حمایت انجمن خیران مسکن ساز و فعالان این عرصه و تأمین زمین مورد احتیاج برای ساخت مسکن محرومان و تسهیلات بانکی مقرون به صرفه قیمت در اولویت قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تأمین مسکن به عنوان اصلی ترین مسئله زندگی مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است خاطر نشان کرد: حل مشکل مسکن یک خانواده زمینه رفع شدن دیگر مسائل زندگی را فراهم می نماید.

محمدی زاده مشارکت شهرداری ها و بانک ها در همکاری با خیران مسکن ساز در ساخت مسکن محرومان را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در این راستا تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ها و پرداخت تسهیلات بانکی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای یپام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1629

به "افتتاح 24 واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 24 واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید