آشنایی با مبل های مبل آنلاین

به گزارش مجله میهن 128، مبل نئوکلاسیک یکی از انواع مبل ها می باشد که امروزه در بازار بسیار ترند شده است و هواداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. امروزه انواع بسیار زیادی از مبل های نئوکلاسیک در بازار از جنس ها و بدنه های مختلف موجود می باشد. یکی از این جنس های بدنه چوبی می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از عوامل مهم در این مدل از مبل نوع چوب استفاده شده در بدنه مبل می باشد؛ به عبارتی دیگر یکی از مهم ترین دلایلی که در قیمت مبل نئوکلاسیک تاثیرگذار می باشد جنس چوب محصول است تا رویه کوبی و جنس فوم محصول! یکی از برترین انواع چوب هایی که در فراوری این دسته از مبل ها مورداستفاده قرار می گیرد چوب راش گرجستان است. همان طور که اشاره کردیم قیمت این دسته از مبل به جنس چوب بدنه بستگی دارد؛ به عبارتی دیگر ممکن است که مبل نئوکلاسیکی که از چوب راش ایرانی فراوری شده است قیمت ارزان و ارزان تری به نسبت مبلی که با چوب راش گرجستان فراوری شده است داشته باشد. در رابطه با رویه کوبی این دسته از مبل ها نیز باید گفت که رویه کوبی این دسته از مبل ها کار سختی نمی باشد و بسیار ساده است (بدون دوخت) و بدون لمسه! در ادامه قصد داریم بیشتر در رابطه با این دسته از مبل ها، ویژگی ها و مشخصات مبل های نئوکلاسیک و … صحبت کنیم؛ اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنید تا خاتمه این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با مبل های مبل آنلاین

ویژگی ها و مشخصات ظاهری مبل های نئوکلاسیک

یکی از ویژگی ها و مشخصات مبل های نئوکلاسیک همان طور که در ابتدا اشاره نمودیم بدنه چوبی این محصول و داشتن رویه کوبی ساده می باشد. مورد بعدی که قصد داریم در این قسمت از مقاله به آن بپردازیم ظاهر این دسته از مبلمان است. مبلمان نئوکلاسیک دقیقا بر خلاف دیگر مبلمان امروزی می باشد! به صورت صریح تر و دقیق تر در مبلمان های دیگر شما ست بودن مبلمان را با ست میزناهارخوری مشاهده می کنید (بدین صورت که تمامی مشخصات ظاهری محصول از لحاظ ابعاد، میزان، گُل محصول، تعداد، جنس چوب و بدنه محصول و … با یک دیگر کاملا مشابه می باشد) در صورتی که اساس مبلمان نئوکلاسیک بر پایه تلفیق می باشد! به طور دقیق تر مبل های نئوکلاسیک عموما به صورت 7 نفره می باشد. این دسته از مبلمان با یک دیگر ترکیب می شوند؛ به این صورت که این دسته از مبل ها یک مبل 3 نفره به یک شکل دارد، 2 تا تک نفره به یک شکل و 2 تا تک نفره دیگر به یک شکل دیگر دارد. در مبل های نئوکلاسیک علاوه بر اینکه مبلمان با یک دیگر تفاوت دارند و با یک دیگر ترکیب می شوند، میز جلو مبلی و سرویس میز نهارخوری نیز به همین صورت هستند و کاملا با یک دیگر تفاوت دارند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که علاوه بر کیفیت و زیبایی این دسته از مبلمان همین تناقض و تفاوت های ظاهری این دسته از مبل سبب محبوبیت و ترند شدن آن در بازار شده است.

هر آنچه که احتیاج است درباره رنگ مبلمان نئوکلاسیک بدانید

همان طور که در قسمت اولیه این مقاله اشاره نمودیم این دسته از مبلمان دارای بدنه چوبی هستند و همین علت سبب می گردد که شما خریداران عزیز بتوانید هر رنگی که دوست دارید برای بدنه این محصول انتخاب نمایید. رنگ هایی که امروزه بسیار ترند شده اند متفاوت با رنگ های پوششی هستند. رنگ های پوششی رنگ هایی هستند که به طور مثال زمانی که یک کالا به رنگ قرمز می باشد تنها رنگ قرمز مشاهده می گردد. امروزه با استفاده از تکنولوژی سندبلاست ابتدا چوب را سندبلاست می نمایند به این صورت که با شدت بسیار زیاد شن و ماسه را به چوب می زنند و این فرایند سبب می شوند که چوب به حالت اولیه خود بازگردد و مجددا حالت طبیعی خود را به دست می آورد. با استفاده از این تکنولوژی چوب دیگر حالت صافی ندارد و زمانی که رنگ می گردد تقریبا دو رنگ دیده می گردد. از مزایای دیگر این فرایند می توان به: بالا رفتن طول عمر چوب، مقاومت بالای چوب، کاهش آسیب پذیری چوب و … اشاره نمود. تمامی این دلایل ذکر شده سبب می گردد شما عزیزان بدانید که استفاده از این تکنولوژی در فراوری مبلمان نئوکلاسیک علاوه بر اینکه می تواند ظاهر محصول را از لحاظ رنگی زیباتر و شکیل تر کند؛ می تواند سبب دوام و مقاومت محصول نهایی نیز بگردد!

هر آنچه که احتیاج است درباره ابعاد مبلمان نئوکلاسیک بدانید

در رابطه با ابعاد مبل نئوکلاسیک باید گفت که ابعاد این دسته از مبلمان بسیار خوب و یا به اصطلاح جم و جور می باشد. به عبارتی دیگر این دسته از مبلمان مفید ترین نشیمن را در کم ترین فضای ممکن به شما خواهد داد. در ادامه مقاله قصد داریم درباره خرید مبلمان نئوکلاسیک از فروشگاه اینترنتی مبل آنلاین صحبت کنیم؛ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مبل نئوکلاسیک را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مبلمان نئوکلاسیک برای چه منازلی مناسب می باشد؟

مبل نئوکلاسیک که به مبل فرانسوی نیز معروف می باشد یکی از انواع مبلمان مدرن می باشد که طراحی آن به سبک سنتی می باشد! این دسته از مبلمان برای آن دسته از اشخاصی که دوست دارند حس اصالت را در فضای منزل خود جاری نمایند یکی از برترین گزینه ها می باشد. علاوه بر این موارد همان طور که در قسمت های قبلی نیز اشاره نمودیم ابعاد این دسته از مبلمان بسیار جم و جور می باشد و داشتن خطوطی مستقیم و فریم های مستطیل شکلی این دسته از مبلمان سبب شده است که مبل نئوکلاسیک امروزه بسیار محبوب گردد. به طور خلاصه و مفید می توان گفت که مبل نئوکلاسیک ترکیبی از مبلمان کلاسیک و مدرن می باشد!

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت

خرید اقساطی لوازم ضروری از جمله مبل که کاربرد بسیار زیادی در زندگی افراد دارند، با توجه به گران شدن قیمت لوازم خانگی به یک ضرورت تبدیل شده و بیشتر خانواده ها برای ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون یا حتی خرید جهیزیه به خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت تهران ، احتیاج پیدا نموده اند.

در حال حاضر، فروشگاه های اینترنتی و حضوری متعددی با در نظر گرفتن اوضاع مالی جامعه، امتیازاتی را جهت خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت در تهران و سایر شهرستان ها در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

از جمله این امتیازات می توان به خرید اقساطی اشاره نمود که سبب شده جامعه دیگر نگران تهیه لوازم خانگی خود همانند مبلمان نباشد.

چگونگی خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت

می دانید که در هنگام خرید هر نوع کالایی باید هزینه های بالایی را پرداخت کنید، از این رو برخی فروشگاه ها و سایت ها با ایجاد کردن فضای مناسب برای خریداران، سفارش و خرید را راحت و ساده تر نموده اند.

گفتنی است بگوییم یکی از برترین شیوه های خرید کالا، خرید به صورت اقساطی می باشد که هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است، چون افراد کالاهای بیشتری را خریداری نموده و توان خریدشان افزایش می یابد.

در این نوع روش خرید؛ تمامی افراد می توانند در صورت نداشتن پول نقد، محصول مورد نظر را به صورت اقساطی خریداری نمایند. بعلاوه عرضه محصول به صورت از دم قسط می باشد.

شایان ذکر است بگوییم خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت در فروشگاه ها معمولا به این صورت است که از خریداران، هنگام خرید محصول ذکر شده هیچ گونه وجهی گرفته نمی گردد و در مقابل خریدار تعهد می دهد که مبلغ های مشخصی را در زمان های معین شده پرداخت نماید.

دقت داشته باشید شما خریداران هنگام پرداخت اقساط مبلمان منزل می توانید از چک استفاده نمایید و یا پرداخت آن را به صورت نقد انجام دهید.

مزایای خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت در تهران و شهرستان ها

خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت مزایای بسیار گوناگونی دارد که در این مقاله به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم :

  • برطرف نگرانی به منظور پرداخت وجه نقد
  • بالاتر رفتن قدرت خرید
  • هوشمندانه تر خرج کردن از طریق خرید مالی
  • خریدهای زیاد بدون کاهش چشمگیر پس میزانایتان
  • نظارت های بهتر روی فرایندهای مالی

منبع: مبل آنلاین

https://moblonline1.com

منبع: اتاق
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1813

به "آشنایی با مبل های مبل آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مبل های مبل آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید