شروع استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه مس کرمان

به گزارش مجله میهن 128، مرحله عملیاتی استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان از امروز شروع می گردد.

شروع استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه مس کرمان

رضا ستاری، مدیر فرهنگستان فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان در گفت و گو با خبرنگا، با اشاره به مرحله عملیاتی استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان گفت: طبق تاریخ اعلام شده از امروز 18 مهر جاری استعدادیابی فرهنگستان از ساعت 8 صبح در شهرستان کهنوج شروع می گردد و در همین تاریخ و از ساعت 14 استعدادیابی در شهرستان جیرفت، استادیوم تختی ادامه خواهد یافت.

او اضافه نمود: در تاریخ 19 مهر جاری متخصصان استعدادیابی در شهرستان نرماشیر، زمین چمن شهدای نرماشیر حضور خواهند داشت و در تاریخ 22 مهرجاری در شهرستان راور به خاتمه خواهد رسید.

ستاری توضیح داد: فوتبالیست های مستعد پس از انتخاب در فرهنگستان فوتبال در هر شهرستان با حمایت باشگاه صنعت مس کرمان به فعالیت خواهند پرداخت.

او با اعلام اسامی متخصصان استعدادیابی که اولین مرحله استعدادیابی را انجام می دهند، بیان داشت: در شهرستان کهنوج مسعود بهرامپور، امیر جعفری، یاشا خلیلی، احمد زحمتکشان، رامین محمدی، پرویز چاهخوزاده در شهرستان جیرفت مسعود بهرامپور، امیر جعفری، یاشا خلیلی، احمد زحمتکشان، محمد خزاعی، پرویز چاهخوزاده، در شهرستان نرماشیر مسعود بهرامپور، امیر جعفری، یاشا خلیلی، احمد زحمتکشان، رامین محمدی و حسن محمد آبادی نخستین مرحله استعدادیابی را انجام می دهند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 120

به "شروع استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه مس کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه مس کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید