آتش نشانان اهوازی شعله های آتش را خاموش کردند

به گزارش مجله میهن 128، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 10 عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق طی دیروز در نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد.

آتش نشانان اهوازی شعله های آتش را خاموش کردند

به گزارش از ، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام 10 عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: حریق در منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان 9 زارع که به علت حریق جعبه برق رخ داده بود، با موفقیت اطفاء شد.

او با اشاره به تصادف 3 دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در راستا جاده ساحلی روبروی پارک لاله افزود: این حادثه منجر به مصدومیت مرد 35 ساله شد و نیرو های عملیاتی او را به اورژانس 115 تحویل دادند، همچنین آتش سوزی ها در منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان 18 شرقی به علت بی احتیاطی در جوشکاری رخ داده بود و کنتور برق در منزل مسکونی در منطقه ها گلستان، پادادشهر و شهرک صنعتی 2 و نیزار در راستا جاده ساحلی زیرپل شهید دقایقی با تلاش آتش نشانان مهار شدند.

قنبری گفت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در سپیدار خیابان 19 و آخرآسفالت و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه زیتون کارمندی 3 شهروند را نجات دادند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1405

به "آتش نشانان اهوازی شعله های آتش را خاموش کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش نشانان اهوازی شعله های آتش را خاموش کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید