تور ارزان هند: 16 لژیونر کبدی ایران در لیگ هندوستان شرکت می نمایند

به گزارش مجله میهن 128، عباس اورسجی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است که در دو مرحله 32 تیم از استان های مختلف کشور در این رقابت ها حضور دارند.

تور ارزان هند: 16 لژیونر کبدی ایران در لیگ هندوستان شرکت می نمایند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

وی توضیح داد: در مجموع بعد از مرحله اول این مسابقات در اردبیل هشت تیم منتخب در مرحله نهایی که در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد، شرکت نموده و اعضای کادر فنی و تیم ملی انتخاب خواهند شد.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی کبدی کشورمان خود را برای بازی های آسیایی 2022 چین آماده می نماید که امیدواریم با کوشش بازیکنان در مسابقات پیش رو بتوانیم افتخارات بیشتری را برای کشور کسب کنیم.

اورسجی با قدردانی از کوشش داوران برای ارزیابی بازیکنان و امتیازدهی به تیم ها افزود: شرایط مطلوبی را در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در اردبیل شاهد هستیم و به این باور رسیدیم که ورزش کبدی در کشور رو به جلو حرکت می نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بعد از آنالیز شرایط اعزام لژیونرها به لیگ پرو کبدی هند، قرار شد در مجموع تا دو ماه آینده 16 لژیونر از کشورمان که عمدتاً بازیکنان تیم ملی هستند در لیگ ستارگان هندوستان حضور پیدا نموده و اسباب افتخار برای کشورمان و تیم ملی باشند.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران افزود: با معرفی تیم های برتر در این مسابقات در مجموع هشت تیم در بخش پایانی شرکت خواهند کرد تا برترین رقابت را در سطح ملی ببینیم.

اورسجی ایران را از قطب های برتر کبدی جهان معرفی کرد و ادامه داد: در هر دو بخش بانوان و آقایان تیم کبدی کشورمان جز تیم های برتر و پیروز محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1406

به "تور ارزان هند: 16 لژیونر کبدی ایران در لیگ هندوستان شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: 16 لژیونر کبدی ایران در لیگ هندوستان شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید