چاپ اولین داستان نویسنده زن آمریکایی در 81سالگی

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینفوروم، ایتلین پیرسون نویسنده آمریکایی در 99 سالگی به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از جهان رفت ولی در رسانه های آمریکا و به خصوص روزنامه های منطقه کلاریسا در ایالت مینسوتا چیزی که جلب توجه کرد بیشتر از مرگ این نویسنده کوشش مداوم او برای چاپ کتاب هایش بود.

چاپ اولین داستان نویسنده زن آمریکایی در 81سالگی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

پیرسون اولین کتابش را در 81 سالگی منتشر کرد. این نویسنده زن آمریکایی از سنین نوجوانی مشغول نوشتن است و بعد از چاپ اولین کتابش نزدیک به 700 کتاب داستان به 60 ناشر آمریکایی فروخت ولی تا قبل از رسیدن به 81 سالگی نتوانست هیچ کدام از داستان های خود را منتشر کند.

پیرسون در 11 دسامبر سال گذشته به خاطر بیماری کرونا از جهان رفت. وی در مصاحبه ای گفته بود که تمام عمرش به نوشتن مشغول بوده و چاپ نشدن کتاب هایش او را در مسیرش نا امید نکرد. او می گوید همواره یک قلم و کاغذ در دست داشتم و همواره مشغول نوشتن داستان هایی بودم که به ذهنم خطور می کرد.

پیرسون در مصاحبه ای گفته بود که حتی در زمانی که فرزندانش به جهان آمدند نیز نوشتن را فراموش نکرد و خیلی هم علاقه به چاپ آثارش نداشت. او می گفت تمام داستان هایش روایت انسان های واقعی اطرافش بود که هر روز در زندگی روزمره اش مشاهده می نموده و تنها کاری که می نموده مشاهدات و شنیده هایش را روی کاغذ پیاده می نموده است.

آرلن پیرسون فرزند این نویسنده می گوید مادرش بدون توجه به اینکه هیچ یک از داستان هایش چاپ نشده ولی همچنان به نوشتن ادامه می داشت. او حتی در 92 سالگی برای دریافت گواهینامه رانندگی اقدام می نماید و هیچ کاری را در هیچ سنی دیر نمی دانست.

اولین کتاب پیرسون توسط انتشارات کانتری وومن در سال 2001 با عنوان واقعاً رخ داد منتشر شد که در این سال او 81 سال داشت. این کتاب داستان واقعی مردم محلی مینسوتا محل زندگی نویسنده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1012

به "چاپ اولین داستان نویسنده زن آمریکایی در 81سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ اولین داستان نویسنده زن آمریکایی در 81سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید