هتل رادیسون بلو سیبو؛ اقامتگاهی پنج ستاره، شیک و به یادماندنی در فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)

به گزارش مجله میهن 128، هتل رادیسون بلو سیبو هتلی پنج ستاره در شهر سیبو است. این هتل با توجه به اینکه پنج ستاره دارد از جمله هتل هایی است که بسیار شیک و مدرن است و ساختمان باشکوه و چندین طبقه دارد.

هتل رادیسون بلو سیبو؛ اقامتگاهی پنج ستاره، شیک و به یادماندنی در فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

این هتل در مرکز شهر واقع شده است و فاصله نزدیکی با مرکز خرید SM City Cebu دارد. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر نموده اید بهتر است بدانید نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Mactan-Cebu است که حدود 10.6 کیلومتر با هتل Radisson Blu Cebu فاصله دارد.

هتل دارای امکانات فوق العاده ای است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به داشتن رستوران اشاره نمود که غذاهای متنوعی در منوی آن وجود دارد. جاهای دیدنی سیبو مانند: موزه سوگبو، صلیب ماژلان، پارک هریتیج و قلعه سن پدرو و ... از جمله جاهای دیدنی جذابی هستند که می توانید در کنار اقامت در این هتل بازدید از آن ها را تجربه کنید. در ادامه متن به امکانات هتل بطور کامل پرداخته شده است.

امکانات عمومی هتل رادیسون بلو سیبو

هتل دارای امکانات قابل توجهی است که همه آن ها در این بخش بطور خلاصه آورده شده است. در محوطه هتل برای قدم زدن و استراحت یک بخش پارک مانند وجود دارد که می توانید در این بخش نیز به استراحت و گردش بپردازید. فعالیت های ورزشی و تفریحی بسیار زیادی در این هتل قابل انجام است که از جمله آن ها می توان به اسپا با هزینه، غواصی، تنیس، گلف و اجرای موسیقی زنده در خود هتل اشاره نمود.

استخر روباز یکی دیگر از امکانات تعبیه شده در هتل است که می توانید از آن بهره ببرید. اینترنت و پارکینگ دو گزینه رایگان و مورد احتیاج هستند که برای مسافران در نظر گرفته شده است. زبان هایی که پرسنل هتل به آن ها تسلط دارند شامل:فرانسوی، انگلیسی، فلیپینی و آلمانی هستند.

افراد معلول می توانند این هتل را در فهرست انتخاب های خود قرار دهند زیرا امکاناتی که این افراد احتیاج دارند در این هتل به طور کامل تعبیه شده است. موارد بهداشتی همانند نظافت روزانه به خوبی و با نظم انجام می گردد و علاوه بر این هر وقت بخواهید می توانید با پرداخت هزینه مجزا از خشکشویی و لاندری هتل بهره ببرید.

اگر پول رایج این کشور را با خود به همراه ندارید اصلا نگران نباشید زیرا هتل دارای صرافی است. در صورت احتیاج می توانید از صندوق امانات هتل نیز بهره ببرید. البته در صورت احتیاج هتل Radisson Blu Cebu مجهز به دستگاه خودپرداز است که می توانید از آن بهره ببرید.

امکانات و انواع اتاق های هتل

اتاق های هتل دارای امکانات بسیار خوبی هستند و تقریبا بصورت کامل مجهز هستند. شما در این واحدها شاهد لوازم بسیار شیک و درجه یک خواهید بود. کف تمام اتاق ها موکت است و پنجره بزرگی که در هر واحد وجود دارد با پرده هایی پوشانده شده است. اینترنت داخل واحدها نیز وجود دارد و می توانید با خیال راحت به وسیله اینترنت با خانواده خود ارتباط برقرار کنید و یا کارهای خود را بصورت آنلاین در فضای مجازی انجام دهید. واحدها تقریبا بزرگ هستند و همگی دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. انواع اتاق های هتل هتل Radisson Blu Cebu شامل موارد زیر هستند:

واحد سوپریور با یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره

اتاق دلوکس

اتاق بیزنس

سوئیت جونیور با یک تخت دو نفره

سوئیت اکزگتیو با یک تخت دو نفره

رستوران هتل

هتل دارای یک رستوران بسیار بزرگ است که هم بسیار تمیز است و هم تمام وعده های غذایی را می تواند میزبان مهمانان هتل باشد. البته شما می توانید انتخاب کنید که صبحانه را داخل واحد خودتان میل کنید. هتل Radisson Blu Cebu علاوه بر وعده های غذایی برای نوشیدن چای یا قهوه دارای یک کافه است.

فاصله هتل رادیسون بلو سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه سن پدرو: 2.4 کیلومتر

فاصله تا خیابان کولون: 2.7 کیلومتر

فاصله تا معبد لیه: 8 کیلومتر

فاصله تا باغ گل سیرائو: 12 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1744

به "هتل رادیسون بلو سیبو؛ اقامتگاهی پنج ستاره، شیک و به یادماندنی در فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رادیسون بلو سیبو؛ اقامتگاهی پنج ستاره، شیک و به یادماندنی در فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید