هتل آپارتمان آذین مشهد؛نزدیک به حرم و محبوب گردشگران، عکس

به گزارش مجله میهن 128، هتل آپارتمان آذین مشهد درسال 1391 افتتاح شده است و از نظر موقعیت مکانی این هتل نزد گردشگران محبوبیت خاصی دارد. تنها با چند دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.

هتل آپارتمان آذین مشهد؛نزدیک به حرم و محبوب گردشگران، عکس

برای سفر با تور پوکت قیمت مناسب همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

همچنین اگر قصد خرید دارید بازار رضا و هفده شهریور به هتل آپارتمان آذین مشهد نزدیک هستند. اگر با ماشین خود به این شهر می روید باید بدانید که هتل در محدوده طرح ترافیک مشهد قرار داد و امکان استفاده از پارکینگ هتل آپارتمان آذین مشهد به صورت رایگان فراهم شده است.

هر 22 اتاق هتل آپارتمان آذین مشهد مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون است.

برای رفاه بیشتر مسافران، هتل آپارتمان آذین مشهد امکاناتی نظیر اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی 24 ساعته، نظافت روزانه، فراهم نموده است.

مهمانان می توانند به بخش تور دسک هتل آپارتمان آذین مشهد بروند و درخواست تور نمایند و بلیط های لازم را برای بازدید از مکان ها و جاذبه های شهر مشهد را از این بخش تهیه نمایند.

دراین هتل برای افراد معلول و ناتوان حرکتی هم خدماتی ارائه می گردد. هتل آپارتمان آذین تا فرودگاه مشهد، راه آهن و پایانه مسافربری فاصله چندانی ندارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 889

به "هتل آپارتمان آذین مشهد؛نزدیک به حرم و محبوب گردشگران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان آذین مشهد؛نزدیک به حرم و محبوب گردشگران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید