نمایشگاه عکس حضور زن در جامعه در بوشهر گشایش یافت

به گزارش مجله میهن 128، نمایشگاه گروهی عکس حضور زن در جامعه در نگارخانه سوره بوشهر شروع به کار کرد.

نمایشگاه عکس حضور زن در جامعه در بوشهر گشایش یافت

به گزارش از ، نمایشگاه تخصصی عکس با موضوع حضور زن در جامعه عصر امروز با حضور امید پارسایی فر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر و مریم آذرشب، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گشایش یافت.

دبیر این نمایشگاه گفت: 146 اثر حاضر در نمایشگاه، دستاورد 33 عکاس است که در پی انتشار فراخوان عمومی جمع آوری شد.

محسن طاهریان اضافه نمود: از بین 760 اثر رسیده به دبیرخانه از 62 عکاس، 10 مجموعه در اندازه 30 در 20 سانتیمتر و 34 تک عکس در اندازه 40 در 30 سانتیمتر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

او ادامه داد: در این نمایشگاه، یک عکس از آثار زنده یاد کیوان آذرشب (عکاس جوانی که مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت) در اندازه 50 در 70 سانتیمتر در نگارخانه رونمایی شد تا یادش میان جامعه عکاسی استان باقی بماند.

دبیر نمایشگاه عکس حضور زن در جامعه با اشاره به تجربه پارسال در نمایش آثار هنرجویان، اعلام کرد: پس از نظم دهی به مجموعه هنرجو های بوشهر که علاقه مند به عکاسی بودند، پارسال نمایشگاهی را با موضوع آسیب های اجتماعی در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر برگزار کردیم که با استقبال خوب مردم و هنرمندان رو به رو شد.

این نمایشگاه تا چهارم بهمن، از ساعت 17 تا 21 در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر میزبان بازدیدکنندگان است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 386

به "نمایشگاه عکس حضور زن در جامعه در بوشهر گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس حضور زن در جامعه در بوشهر گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید