میزان فروش مجموعه پرسونا از 10 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش مجله میهن 128، 25 سال طول کشید تا بالاخره میزان فروش سری بازی های پرسونا از عدد 10 میلیون نسخه عبور کند، این عدد شامل فروش تمامی نسخه های مجموعه پرسونا است، یعنی؛ تمامی نسخه های فرعی و اصلی ای که از این سری بازی تا به حالا عرضه شده اند.

میزان فروش مجموعه پرسونا از 10 میلیون نسخه عبور کرد

استودیوی Altus، سازنده سری بازی های پرسونا به تازگی این آمار را در وب سایت ژاپنی مجموعه پرسونا منتشر نموده است. همچنین به همراه آمار ذکر شده، اعلام شده است که به زودی در رویدادی، اطلاعات بیشتری درباره بازی مورد انتظار Persona 5 Royal منتشر خواهد شد. بازی پرسونا 5 رویال در واقع نسخه کامل تری از بازی پرسونا 5 است که به آن موارد جدیدی از جمله ترم جدید مدرسه اضافه شده است. این بازی در تاریخ 9 آبان برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد، عرضه این بازی قطعا سرعت فروش مجموعه پرسونا را افزایش خواهد داد.

در سال 2018 گزارشی به همین شکل از طرف شرکت سگا به عنوان ناشر اصلی مجموعه پرسونا منتشر شد و در آن فروش این سری 9.3 میلیون نسخه گزارش شد، این گزارش مربوط به اوایل آبان ماه سال گذشته است. از آن تاریخ تا الان تنها یک بازی از سری پرسونا عرضه شده و آن هم بازی Persona Q2 برای کنسول نینتندو 3DS است، این بازی ابتدا در کشور ژاپن عرضه شد و چند ماه بعد در سراسر دنیا منتشر گشت.

سری بازی های پرسونا مجموعه رو به رشدی برای دو شرکت Atlus و سگا است. اولین نسخه از این مجموعه در سال 1996 به عنوان نسخه فرعی از سری بازی های نقش آفرینی Shin Megami Tensei عرضه شد، مجموعه پرسونا از ابتدای راه در ژاپن بسیار معروف و محبوب بود، اما راه خود را به وسیله بازی پرسونا 3 روی کنسول پلی استیشن 3 و بازی پرسونا 3: گلدن روی کنسول دستی پلی استیشن ویتا در بازار غرب باز کرد و توانست مخاطبان و هواداران بسیار بیشتری به دست بیاورد.

آخرین بازی اصلی از این مجموعه، یعنی؛ بازی پرسونا 5 توانسته بیش از 2.7 میلیون نسخه فروش داشته باشد، اگر سازندگان و ناشران این مجموعه بازی پرسونا 5 را بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه نمایند، قطعا میزان فروش این سری

بسیار افزایش می یابد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 11

به "میزان فروش مجموعه پرسونا از 10 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان فروش مجموعه پرسونا از 10 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید