موانع فیزیکی از سر راه معلولان برداشته می گردد ، مدیریت شهری می خواهد حق به حقدار برسد

به گزارش مجله میهن 128، کارشناسان معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 18 با حضور در محله ها و آنالیز شرایط معابر، از جمله پیاده روها، ورودی ساختمان ها و مراکز عمومی، مسائل عبور و مرور معلولان را شناسایی و در اسرع وقت به برطرف موانع فیزیکی اقدام می نمایند.

موانع فیزیکی از سر راه معلولان برداشته می گردد ، مدیریت شهری می خواهد حق به حقدار برسد

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد خسروی شهردار منطقه18 در این باره گفت: توانیابان شهر مانند سایر شهروندان از حق و حقوق یکسان برخوردارند و بنابراین، شهرداری به عنوان خدمتگزار همه مردم باید کوشش کند که با برداشتن موانع و مسائل از سر راه این قشر، شرایط حضور آنها را در جامعه فراهم کند تا بتوانند در کنار دیگر شهروندان از امکانات شهر و محله استفاده نمایند.

خسروی از همکاری مردم، به ویژه شورایاران، در شناسایی به موقع مسائل محله قدردانی کرد و اضافه کرد: در این مدت، با کوشش عوامل اجرایی معاونت فنی و عمران منطقه 18 تعدادی از ایستگاه های اتوبوس از جمله بوستان قائم (عج) به رمپ ویژه معلولان و افراد کم توان تجهیز و بعلاوه در بوستان ها و تفرجگاه های محلی نیمکت، آبخوری، سرویس بهداشتی و وسایل ورزشی ویژه معلولان نصب و راه اندازی شده است.

خسروی عقیده دارد که با وجود این اقدامات هنوز تا رسیدن به شهری ایده آل که آماده و مهیای حضور افراد توانیاب باشد، فاصله زیادی وجود دارد و بنابراین، نباید دست روی دست گذاشت و فرصت ها را از کف داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1769

به "موانع فیزیکی از سر راه معلولان برداشته می گردد ، مدیریت شهری می خواهد حق به حقدار برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع فیزیکی از سر راه معلولان برداشته می گردد ، مدیریت شهری می خواهد حق به حقدار برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید