مشاغل پردرآمد در آمریکا: فرصت های شغلی برای متقاضیان مهاجرت کاری

به گزارش مجله میهن 128، آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا، فرصت های شغلی متنوع و پردرآمدی را برای متخصصان در حوزه های مختلف فراهم می نماید. برای افرادی که در پی مهاجرت کاری به این کشور هستند، آگاهی از مشاغل پردرآمد می تواند در انتخاب مسیر شغلی مناسب یاری شایانی کند.

مشاغل پردرآمد در آمریکا: فرصت های شغلی برای متقاضیان مهاجرت کاری

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر جهان با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

چه مشاغلی در آمریکا بیشترین عایدی را دارند؟ این سوالی است که در فکر متقاضیان مهاجرت کاری به آمریکا ایجاد می گردد که در ادامه متن پاسخ آن را توضیح می دهیم. از شغل های پرعایدی در آمریکا به شمار می روند که دریافت حقوق تا بیش از 200 هزار دلار را برای فرد امکان پذیر می نمایند. اگر قصد مهاجرت کاری به آمریکا دارید، تا انتهای این مقاله را همراه ما باشید.

متخصص بیهوشی؛ یکی از شغل های پر عایدی در آمریکا

در همه جراحی ها حضور یک متخصص بیهوشی برای کنترل درد بیمار لازم است؛ بنابراین این تخصص در فهرست پرعایدیترین مشاغل آمریکا قرار می گیرد. متخصصین بیهوشی با تزریق و کنترل دوز داروی بیهوشی درد بیمار را قبل، حین و بعد از عمل کنترل می نمایند. در سال 2022 میانگین عایدی متخصصین بیهوشی بیش از 260 هزار دلار تخمین زده شده است.

متخصصین بیهوشی با ارائه مدارک حضور در همایش های بین المللی، شرایط ویزای eb1 را برای ورود به آمریکا دریافت می نمایند. داشتن مهارت های فردی متمایز باعث افزایش شانس فرد برای دریافت این نوع ویزا به شمار می رود. انتشار مقاله و کتاب در زمینه تخصص فرد از روش های دیگر دریافت این نوع ویزای آمریکا هستند. مواردی همانند تصادف از موارد غیرقابل پیش بینی هستند که جراحی را در پی دارند؛ ازاین رو متخصصین بیهوشی باید در همه ساعت ها در دسترس باشند. به همین علت ساعات کاری مشخصی برای این متخصصین معین نمی گردد. باتوجه به شرایط کاری گفته شده بالا بودن سطح عایدی این افراد منطقی است.

مهندسی کامپیوتر؛ یکی از شغل های پرعایدی در آمریکا

مهندسی کامپیوتر یکی از شغل های فنی پرعایدی در آمریکا است؛ عایدی مهندسین کامپیوتر در سال 2022 به طورمیانگین 153 هزار دلار عایدی دارند. فارغ التحصیلان رشته های علوم کامپیوتر موقعیت های شغلی متعددی را در آمریکا به خود اختصاص می دهند؛ بنابراین انتظار داریم که بازار رقابتی شدیدی در این حوزه وجود داشته باشد. داشتن چندین سال سابقه کاری به اشتغال در این موقعیت های شغلی یاری می نماید.

طبق قانون نو گرین کارت آمریکا متقاضیان کار در این کشور بعد از دریافت ویزای کاری و اشتغال، واجد دریافت کارت سبز آمریکا هستند. این کارت مجوز سفر به 170 کشور جهان بدون احتیاج به دریافت ویزای مقصد به شمار می رود.

متخصص ارتودنسی؛ یکی از مشاغل پرعایدی برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی

علاوه بر اهمیت به سلامت دهان و دندان، زیبایی و ردیف بودن دندان ها نیز در سال های اخیر افزایش یافته است؛ بنابراین بدون اغراق متخصص ارتودنسی یکی از شغل های پرعایدی در آمریکا است.

فارغ التحصیلان دندانپزشکی با بورد تخصصی ارتودنسی بعد از دریافت ویزای کاری آمریکا در یکی از کلینیک های تخصصی مشغول به کار می شوند. متخصص ارتودنسی یکی از پرعایدیترین مشاغل آمریکا با عایدی بیش از 220 هزار دلار در سال به شمار می رود. همین طور رشد عایدی چشمگیری برای متخصص ارتودنسی در ده سال آینده آمریکا پیش بینی می گردد؛ احتمال افزایش بیش از 8 درصدی عایدی دندانپزشکان با بورد تخصصی از مزیت های مهاجرت متخصصین ارتودنسی به آمریکا به شمار می رود.

خلبانی؛ شغلی مجذوب کننده با عایدی بالا در کشور انگلیسی زبان آمریکا

هوانوردی یکی از صنایع مهم و فعال در آمریکا است که سالانه تعداد بسیاری از افراد ماهر در زمینه های مختلف و به ویژه خلبانی را جذب می نماید. این شغل با عایدی بیش از 180 هزار دلار در سال 2022 به یکی از مشاغل پرعایدی آمریکا تبدیل شده است.

صنعت هوایی آمریکا خلبانان ماهر را بعد از گذراندن دوره های مهارت افزایی به کشورهای دیگر متقل می نماید. دریافت ویزای eb2 آمریکا یکی از احتیاجمندی های اشتغال در این حوزه به شمار می رود؛ سابقه کار طولانی نیز از موارد الزامی دیگر برای اشتغال در این صنعت به شمار می رود.

مدیر مالی؛ یکی از مشاغل رو به رشد در آمریکا

همواره مشاغل مربوط به مدیریت سرمایه گذاری و امور مالی با عایدی بالایی همراه هستند. رسیدگی به تقسیم سرمایه، بررسی گردش مالی و مدیریت نقدینگی شرکت از وظایف مدیر مالی به شمار می روند. کارشناس سرمایه و بودجه، مدیر امور مالی و حسابداران در دسته مشاغل مربوط به امور مالی قرار می گیرند؛ عایدی این مشاغل در سال 2022 تا نزدیک به 150 هزار دلار نیز افزایش می یابد.

یکی از ضوابط اشتغال در آمریکا دریافت بیمه سلامت از پزشکان مورد تایید سفارت به شمار می رود. برای آشنایی با فرآیند انجام آزمایش های پزشکی به فهرست آزمایشات مدیکال آمریکا مراجعه کید.

روانپزشک؛ شغلی با تقاضای بالا در جهانی ماشینی امروزی

روانپزشک ها در حوزه های متفاوتی مثل فردی، بزرگسال، کودک، نوجوان، ازدواج، شغلی و تحصیلی فعالیت می نمایند. باتوجه به ماشینی شدن و کاهش ارتباط موثر بین افراد جامعه احتمال مراجعه به روانپزشک برای درمان اختلالات رایجی مثل اضطراب اجتماعی افزایش یافته است.

عایدی روانپزشک ها در آمریکا بیش از 210 هزار دلار است. در این کشور اهمیت به سلامت روانی و سلامت جسمی در یک سطح قرار می گیرند تا جامعه از عواقب اختلالات روانی در امان بماند.

مهاجرت کاری به آمریکا به علت موقعیت های شغلی متعدد یکی از روش های محبوب میان متقاضیان به شمار می رود. بازار کار فعال این کشور منجر به بهبود اقتصاد این کشور در بخش های مختلف شده است؛ بنابراین مهاجرت سرمایه گذاری از سایر روش های مطلوب ورود به این کشور محسوب می گردد. خرید ملک یکی از روش های سرمایه گذاری است؛ بااین حال امکان اخذ اقامت دائم در آمریکا با مالکیت ساختمان وجود ندارد. برای شناخت مقصدهای ارائه دهنده اقامت دائم مقاله کدام کشورها با خرید ملک اقامت میدهند را مطالعه کنید.

مدیر بازاریابی؛ رشته ای با عایدی بالا که در بیشتر کسب وکارها مورد احتیاج است

در بازار رقابتی این روزها داشتن استراتژی همخوان با احتیاجهای جامعه یکی از الزامات برای ایجاد زمینه پیشرفت بیزینس به شمار می رود. تدوین استراتژی های بازاریابی، تبلیغات انبوه، انتخاب روش های اجرای تبلیغاتی و بررسی داده ها از وظایف مدیر بازاریابی محسوب می گردد.

مدیر بازاریابی و شغل های زیرمجموعه مثل کارشناس دیجیتال مارکتینگ به یکی از پرتقاضاترین مشاغل جهان و آمریکا تبدیل شده اند؛ رقابت بسیاری برای کسب موقعیت های شغلی این حوزه وجود دارد و همین طور عایدی بالایی نیز برای متخصصین آن در نظر می گیرند.

میانگین عایدی مدیر بازاریابی در سال 2022 بین 150 تا 160 هزار دلار است. البته حقوق دریافتی در استان های مختلف آمریکا براساس نوع تجارت غالب بر منطقه و عوامل دیگر تغییر می نماید. برای مثال تعداد کسب وکارهای فعال در سیاتل به عنوان یکی از برترین استان امریکا برای ایرانیان با موقعیت های شغلی بی شمار برای کارشناس و مدیر بازاریابی محسوب می گردد.

مدیر منابع طبیعی؛ یکی از شغل های پرعایدی آمریکا برای حفظ اکوسیستم این کشور

دغدغه مدیریت منابع طبیعی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی و سیاست های کشورها پیدا نموده است. به ویژه مدیریت منابع آبی در کشورهایی با دسترسی کمتر به آب شیرین از جایگا هی با اهمیت بالا محسوب می شوند. عایدی مدیر منابع طبیعی به عنوان یکی از شغل های پرعایدی در آمریکا سال 2022 بین 150 تا 160 هزار دلار محاسبه شده است.

افراد در این جایگاه شغلی استفاده از این منابع را با مدیریت امور مربوط به منابع طبیعی بهینه می نمایند. برای دریافت موقعیت های شغلی مدیر منابع طبیعی کافی است مدرک لیسانس یا همان BA داشته باشید؛ البته مهارت های غیردانشگاهی نیز برای کارآمدی بهتر در این موقعیت شغلی ضروری هستند.

انتشار: 28 خرداد 1403 بروزرسانی: 28 خرداد 1403 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1919

به "مشاغل پردرآمد در آمریکا: فرصت های شغلی برای متقاضیان مهاجرت کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغل پردرآمد در آمریکا: فرصت های شغلی برای متقاضیان مهاجرت کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید